Dieta pentru culturism – Explicarea dietei ideale pentru un culturist

Când te gândești la culturism, nu trebuie să-și limitezi orizontul doar la antrenament amplu și la exerciții fizice. Dieta, una dintre cele mai bazale componente, nu trebuie ignorată cu orice preț, deoarece completează procesul pentru a atinge potențialul optim. Pe lângă faptul că asigură necesarul zilnic de calorii, suplimentează organismul cu nutrienții și vitaminele esențiale.

Carbohidrații presupuși a fi o parte indispensabilă a dietei, în special pentru culturisti, se găsesc din abundență în pâine, paste, fasole, cartofi, tărâțe, orez și cereale. Carbohidrații conțin 4 kilocalorii pe gram și reprezintă depozitul de energie pentru organism. Prin urmare, carbohidrații complecși prin amidon și fibre sunt un mare da.

Urmează proteina, care este vitală pentru construirea țesuturilor și mușchilor din corpul uman. Activitatea fizică și efortul, precum și creșterea masei musculare cresc nevoia de proteine. Proteinele precum carbohidrații conțin 4 kilocalorii per gram. Proteinele pot fi obținute din surse variate, care includ carne, ouă, cereale, leguminoase și produse lactate, cum ar fi laptele și brânza. , să zicem 6 kilocalorii.

Concepția generală greșită pe care o au oamenii este că grăsimea este rea. Ei nu reușesc să realizeze este că există diferite categorii de grăsimi, dintre care unele sunt necesare pentru buna funcționare a organismului. Funcțiile grăsimilor includ – grăsimea din organism este transformată în glucoză pentru a elibera energie, servește ca tampon împotriva bolilor și, de asemenea, promovează funcționarea sănătoasă a celulelor.

Astfel, alegerile corecte, cum ar fi grăsimile nesaturate (ulei de măsline, uleiul de in, etc.) față de grăsimile saturate (unt de cacao, ulei de palmier etc.) poate juca un rol major. Trebuie să fim conștienți de faptul că grăsimile saturate duc la boli precum boala coronariană. Pentru profan, se poate distinge fizic între cele două, observând că grăsimile nesaturate se găsesc în stare lichidă și grăsimile saturate în stare solidă la temperatura camerei.

De asemenea, trebuie să luați cantități mari de legume și fructe ca parte a dietei lor pentru culturism. În legume se găsesc diverse vitamine și nutrienți care sunt obligatorii pentru buna funcționare a organismului. Pe de altă parte, zaharurile și furajele sunt din abundență în fructe. Ele joacă, de asemenea, un rol în reținerea apei.

În cele din urmă, furajele sau fibrele adecvate în dietă contribuie în multe feluri, cum ar fi asigurarea de sațietate în dietă, îmbunătățirea mișcării intestinale și este o sursă bună de vitamine și minerale. În afară de asta, ajută și la reducerea greutății. Evitați decojirea fructelor și legumelor, consumul de multe legume cu frunze verzi sunt surse bune de fibre alimentare.

O dietă extraordinară de culturism încorporează toate componentele și asigură că este echilibrată și bogată în nutrienți. Trebuie să vă asigurați că există aproximativ cinci până la șase mese mici dispersate pe parcursul zilei, în loc de trei mari, care consumă un aport mare de proteine ​​și carbohidrați dimineața. Nu trebuie să sari niciodată peste micul dejun, cea mai esențială masă a zilei. Când cineva știe că cheia pentru culturism este o dietă bună, nimic nu trebuie să te împiedice să o faci!

Leave a Reply