NOUAcum puteți asculta articole de știri Fox!
Hugh Freeze, antrenorul principal de fotbal din Auburn, nu a fost mulțumit de ofițerul în pierderea echipei sale în Oklahoma duminică, iar SEC a recunoscut că o atingere crucială nu ar fi trebuit să conteze.
The Sooners a câștigat 24-17 peste Tigri, datorită în parte căderii de pe un touchdown larg deschis al lui Isaia Srategna III. Mai târziu, conferința a condus piesa ilegală, spunând că ar fi trebuit să fie solicitată pentru o conduită nesportivă.
Piesa din al doilea trimestru a apărut pentru a-l arăta pe Srategna alergând spre margine pentru o substituție, dar s-a oprit lângă graniță. Apărarea lui Auburn a crezut că a ieșit din joc până când mingea a fost prinsă și a fost aruncată imediat la el pentru o atingere ușoară.
Faceți clic aici pentru mai multe acoperiri sportive pe FoxNews.com
Antrenorul principal al lui Auburn Tigers, Hugh Freeze, discută cu un oficial de joc în al treilea trimestru împotriva Jaguarilor din Alabama de Sud de pe stadionul Jordan-Hare, pe 13 septembrie 2025. (Imagini John Reed/Imagn)
În timpul interviului său postgame, Freeze a recunoscut că a trebuit să „fie mai bine liniștit” sau să riște o amendă grea pentru criticarea oficialilor. Dar analistul ESPN Reguli, Matt Austin, a numit Play ilegal după ce a examinat -o la emisiune, iar Freeze a fost de acord după meci.
Freeze le -a spus reporterilor că a avertizat personalul său „tot sezonul” că astfel de piese au fost considerate ilegale și nu ar trebui să fie conduse. Cu toate acestea, coordonatorul ofensiv din Oklahoma, Ben Arbuckle, a descris -o ca un „joc de ritm”, mai degrabă decât ca o înșelăciune, susținând că Srategna a intrat în legătură cu un oficial înainte de instantaneu.
LSU, jucători din Florida, antrenor Steamroll, Brian Kelly, pe margine
SEC s-a confruntat cu Auburn în hotărârea sa, citând „NCAA Fotbal Rule 9-2, articolul 2”, etichetat „tactici nedrepte”.
“Nu pot fi utilizate înlocuitori sau substituții simulate pentru a confunda adversarii. Nici o tactică asociată cu înlocuitori sau procesul de substituție nu poate fi utilizată pentru a confunda adversarii. Aceasta include orice tactică de ascundere cu sau fără o substituție”, a spus SEC într -o declarație.
Oklahoma Sooners, receptorul larg, Isaiah Srategna III (5), surprinde o trecere de retragere în timpul unui joc de fotbal la colegiu între Universitatea din Oklahoma Sooners (OU) și Auburn Tigers de la Gaylord Family ð Oklahoma Memorial Stadium din Norman, Okla. La 20 septembrie 2025. (Imagn)
“Echipajul oficial nu a interpretat în mod corespunzător acțiunea ca o tactică de ascundere. Dacă este oficiat în mod corespunzător, jocul al doilea în jos ar fi trebuit să conducă la o pedeapsă de conduită nesportivă a echipei de 15 metri evaluate de la locul precedent.”
Freeze a fost, de asemenea, frustrat de o altă piesă care a implicat Srategna. Auburn Cornerback Kayin Lee părea să ridice un fumble și să -l returneze pentru un touchdown. Auburn credea că Srategna a prins trecerea înainte de a pierde controlul, dar după revizuire, oficialii au condus -o incompletă.
“Nu știu cum nu este un fumble”, a spus Freeze. “Nu știu. Poate că au avut o recenzie diferită. Părea că a jonglat la început, a recăpătat și a alergat. Am dezbrăcat -o. Am crezut că ar fi trebuit să fie un touchdown.”
Antrenorul principal al lui Auburn Tigers, Hugh Freeze, discută cu un oficial de joc în al treilea trimestru împotriva Jaguarilor din Alabama de Sud de pe stadionul Jordan-Hare, pe 13 septembrie 2025. (Imagini John Reed/Imagn)
Faceți clic aici pentru a obține aplicația Fox News
Din păcate, pentru Tigri, ambele apeluri au mers împotriva lor, iar pierderea doar printr -un touchdown a făcut ca rezultatul să înțepe și mai mult.
Urmați Fox News Digital acoperire sportivă pe xși abonați -vă la Buletinul Fox News Sports Huddle.