Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate Actualitate
Wed. Nov 29th, 2023

Să scapi de blatul de brioșe poate fi frustrant.

De câte ori ai găsit o pereche frumoasă de blugi care să-ți facă picioarele să pară lungi de zece mile, doar pentru a descoperi că banda strânsă din talie îți face blatul de brioșe să se umfle peste părțile laterale?

Sau ce zici când te-ai băgat în lenjerie sexy pentru a-ți ademeni bărbatul, doar pentru a descoperi că părțile sfârșoare îți taie șoldurile și te fac să arăți ca un șirag de cârnați?

Din păcate, mulți dintre noi s-au confruntat cu aceste probleme prea familiare.

Din fericire, pentru a scăpa de blatul de brioșe, sunt doar trei pași simpli pe care trebuie să-i faci:

• Schimbarea hainelor

• Modificarea dietei

• Făcând exerciții țintite

În acest articol voi trece peste aceste trei domenii, care sunt cheile succesului cu pierderea definitivă a blatului de brioșe.

Schimbarea hainelor

Acest pas este într-adevăr ridicol de simplu!

Mulți oameni nu știu că purtarea de haine strâmte este cauza numărul unu a blatului de brioșe – de aceea chiar și femeile mai slabe dintre noi pot suferi de asta!

Când cumpărați pantaloni, lenjerie de corp sau orice articol de îmbrăcăminte care se sprijină în jurul șoldurilor, este important să vă gândiți să găsiți ceva care să se potrivească corpului dvs., mai degrabă decât ceva care este la modă sau pe care îl poartă prietenii tăi.

Această schimbare de mentalitate poate fi dificilă, deoarece poate însemna să mărești o mărime sau să-ți schimbi stilul, dar nu te vei mai uita în urmă odată ce vei descoperi că hainele ți se potrivesc mai bine și te fac să arăți uimitor – nimeni nu trebuie să știe despre tine. dimensiunea până la urmă.

Modificarea dietei

O mulțime de probleme de greutate sunt cauzate atunci când organismul nu primește o dietă echilibrată corespunzător.

Persoanele care mănâncă multe alimente sărate sau zaharoase (în special mâncăruri la microunde încărcate cu substanțe chimice și alimente procesate) determină corpul lor să stocheze grăsimi, deoarece ar fi dăunător pentru organele sale să încerce să proceseze atât de mult zahăr și sare la un moment dat.

Corpul păstrează această grăsime pentru a o folosi ca energie la o dată ulterioară, dar dacă continuați să vă încărcați cu mai multe dintre aceste alimente nesănătoase, grăsimea nu are niciodată șansa de a fi folosită și se acumulează mai multe pe deasupra.

Acesta este modul în care poate începe un cerc vicios de creștere în greutate și vă afectează direct blatul de brioșe și alte probleme conexe.

Mulți dintre noi nu înțelegem că organismul funcționează astfel, motiv pentru care vom mânca delicii dulci și pâine albă, dar odată ce avem aceste cunoștințe le putem folosi!

Aceasta înseamnă să eliminați acele alimente procesate sărate și zaharoase și să le înlocuiți cu alimente sănătoase și naturale, cum ar fi fructele, legumele, cartofii dulci și chiar untul!

Făcând exerciții țintite

Știm cu toții că exercițiile fizice sunt importante pentru a rămâne sănătoși, așa că dacă încerci să scapi de blatul tău de brioșe, exercițiile fizice pot juca un rol important.

Există multe exerciții pe care le poți face pentru a-ți tonifica șoldurile și talia, dar preferatul meu personal este hula hooping!

Hula hoops sunt ieftine și foarte distractive, ceea ce îmi face ușor să rămân motivat să folosesc unul – nici măcar nu mi se pare un exercițiu!

Tot ce trebuie să faceți este să stați în interiorul cercului și să-l țineți astfel încât o margine să se sprijine pe spatele taliei, apoi să o învârtiți cu mâinile și să utilizați o mișcare de rotire în șolduri pentru a încerca să mențineți cercul să se rotească în jurul taliei. . Odată ce scade, rotiți-l în cealaltă direcție și continuați până când ați terminat aproximativ 20 de minute de hula.

Culorile strălucitoare sunt grozave pentru a-i implica pe copii. Îmi place să încurajez competițiile de hula pentru a vedea cine poate merge cel mai mult, deoarece mă ajută să fac cel mai bun antrenament și apelează la natura competitivă a celor doi.

Pe lângă exercițiile țintite, aș sugera să încercați să faceți aproximativ o jumătate de oră de exerciții generale în fiecare zi.

Încearcă totuși să nu lași asta să te descurajeze, nu mă refer la o jumătate de oră de antrenament, ar putea fi doar să te plimbi undeva sau să faci niște hoover.

By adina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *