Epoca robotică de ieri și de azi – recenzie de carte

Astăzi, vorbim despre lumea noastră robotică ca și cum ar fi un dat, dar nu s-a întâmplat de la sine. A existat o creștere constantă și recent în creștere în știința roboticii. Mașinile mecanizate nu sunt nimic nou, se întâmplă de când omenirea a început să construiască unelte sofisticate. Astăzi, odată cu apariția cipului de siliciu și viitorul roboticii de calcul poate face mult mai mult decât ar fi putut vreodată.

Inteligența artificială a sporit și capacitățile, alături de senzori extrem de sofisticați. Înainte de pensionare eram în afacerea de spălătorie auto, iar cantitatea de robotică folosită într-o industrie atât de simplă ca aceea este intensă. Și da, evident că a revoluționat sectorul. Bineînțeles, când vine vorba de automobile, totul despre producția de mașini în zilele noastre este robotizat. De la mecanismul liniei de asamblare care mută mașina până la roboții care le pun împreună.

Da, acestea au fost vești bune și vești proaste. A îmbunătățit productivitatea producției până la un punct incredibil și complet de neatins, ceea ce ar fi fost imposibil fără robotică. De asemenea, a provocat multă neliniște în rândul sindicatelor, unde robotica este o groază împotriva ființelor umane în locurile de muncă din producție.

Există o carte foarte bună, pe care cred că ar trebui să o citiți, a fost scrisă la începutul anilor 1980, dar vă arată că vârsta robotică a avut loc de ceva vreme, iar viitorul pare mai luminos ca niciodată. Numele cărții este;

„Robotica Trecut, Prezent, Viitor” de David C. Knight, William Morrow and Company Publishers, New York, NY, (1983), 122 pagini, ISBN: 0-688-01490-9.

Autorul acestei cărți este un om destul de interesant, care studiază ingineria la Paris, New York și Philadelphia, a scris multe cărți pe subiecte științifice extrem de interesante, cum ar fi biologia virușilor, ultrasunetele, sunetul și formațiunile galactice. Nu este străin când vine vorba de știință.

Această carte vă poartă prin diferitele definiții ale; “ce este un robot?” De asemenea, vă duce prin unele dintre poveștile științifico-fantastice și despre originile și istoria roboticii. Secțiunea cea mai fascinantă vorbește despre toată robotica din diverse industrii, împreună cu viitoarea robotică care va fi folosită în casă și birou. Și aș vrea să reamintesc cititorului că asta a fost scris la începutul anilor 1980. Există, de asemenea, o secțiune despre roboții în spațiu și utilizarea lor sau potențiala utilizare viitoare în medicină.

Nu cu mult timp în urmă, am avut plăcerea de a îndruma un sistem robotizat numit „Da Vinci” care era folosit în operații medicale telerobotice. Este uimitor că în anii 1980 oamenii au conceput această eventualitate potențială care este acum aici și astăzi. Într-adevăr, sper că vă rog să luați în considerare acest lucru și, probabil, să cumpărați această carte.