Frumoasa mea vizită în orașul Lacurilor – Tot ce trebuie să știți

Ziua mea orbitoare în udaipur – cel mai bun loc de vizitat

Reîmprospătat pe 3 august 2018

Mai multe zile în udaipur Merită compoziție

În urmă cu mai multe luni, am fost la Udaipur cu o emoție extraordinară, am fost paralizat de excelența orașului lacurilor. acesta este cel mai bun loc de vizitat de pe pământ. udaipur vă va abandona zguduit cu măreția sa. azi voi descrie locurile în care am fost în timpul călătoriei mele.

Am venit la udaipur pe 29 iunie 2018 la ora 6 dimineața. în acel moment după ce m-am dus la cazare. M-am odihnit, apoi am plecat la furnizorul meu de taxi.

la ora 9 am început vizita noastră. aceasta este cea mai bună călătorie turistică din câte îmi amintesc. am mers la locurile însoțitoare din udaipur cu o emoție extraordinară. în mod constant eram epuizat din vitalitate, dar era justificat, în ciuda tuturor necazurilor.

următoarele sunt locurile pe care le puteți vizita în mijlocul udaipur-ului dvs., vizitați.

. sanctuarul jagdish

resedinta regala a orasului

reședința regală a lacului

lacul pichola

ambrai ghat – este cel mai senin loc din udaipur. este ca o insulă între lacul Pichola. vei fi bucuros să vizitezi acest loc

dudh talai

strada rani

lacul badi

saheliyo ki bari

am angajat acest serviciu de taxi pentru vizitarea obiectivelor noastre. experiența noastră a fost bună cu ei
serviciu de taxi în udaipur

După ce ne-am plimbat pe străzile înguste, ne-am întors la hotel și am început să căutăm un loc bun pentru a lua cina. Ne-am dorit un restaurant cu terasă deschisă pentru a avea o vedere bună asupra orașului strălucitor. Orașul este atât de frumos luminat și vă puteți bucura de masa în această priveliște perfectă, cu câteva cântece populare în fundal. Poți să stai acolo ore întregi fără să te simți obosit. Este cu adevărat fascinant!!

A doua zi am plănuit să facem câteva vizite ale locurilor celebre. Dimineața am luat mașina pentru Fateh Sagar. Fateh Sagar este un lac artificial, dar un loc foarte linistit si linistit. Lacul este în formă de para și mărginit de dealuri. Există o insulă mică care are un parc în interior numit „Parcul Nehru”, dar am evitat să mergem acolo și am ales să ne bucurăm de plimbarea pe drumul întortocheat de pe malul lacului.

În general, a fost o experiență grozavă să vezi unul dintre cele mai populare orașe istorice din Rajasthan. Frumusețea, autenticitatea și liniștea acestui loc, plimbarea întâmplătoare pe aleile înguste ale orașului, petrecerea timpului pe malul lacului, vizionarea apusurilor spectaculoase și orașul frumos luminat ca și cum ar sărbători un festival al luminii în fiecare noapte, vor rămâne cu siguranță în inimile noastre pentru totdeauna. Este cu adevărat unul dintre cele mai romantice orașe din India, deoarece îl puteți simți în aer și în jur!!