Recenzie de carte – Puterea Dhinului de John L Clemmer

Recent am avut plăcerea să citesc o carte aventuroasă de science-fiction dintr-o serie care distrează și stimulează creativ mintea. Urmează recenzia mea asupra celei de-a doua cărți din serie care s-a dovedit a fi o citire demnă, la fel de bună ca și prima carte.

Continuând oferta sa de science-fiction emoționantă din punct de vedere intelectual, autorul, John L. Clemmer, realizează încă o dată o narațiune satisfăcătoare și distractivă cu a doua sa adăugare la seria sa „Dhin”, The Power of the Dhin.

De data aceasta, autorul Clemmer scufundă pe deplin cititorii într-o perpetuare mai condusă de intriga a sagai Dhin; deși, el încă menține un nivel abordabil de sofisticare științifică, cu această carte el se angajează cu mai multe răsturnări de situație, acțiuni și conflicte într-un univers inteligent expansiv, multiperspectiv și multilocuit.

Povestea începe cu doi ani în plus, după ce guvernatorii AI au plecat de pe pământ. Ei au ieșit într-o misiune care căuta să-și extindă existența în galaxie cu râvnita tehnologie Dhin. Cu toate acestea, eforturile lor de expansiune nu vin ușor, deoarece se confruntă cu un obstacol puternic. Între timp, pe pământ, omenirea a realizat isprava de inginerie inversă a tehnologiei Dhin, dând naștere la începuturile explorării neîngrădite a vastelor regiuni ale spațiului, care, la rândul său, duce și la o descoperire uluitoare.

Mai mult decât atât, deși sunt lipsiți de controlorii AI care nu au încredere, cetățenii de pe pământ continuă o existență zbuciumată, viețile lor fiind incomode și dezorganizate de lipsa controlului AI și de o parte a populației incapabile să contribuie la societate în moduri tehnice atât de necesare, cele ale celor mai mici. intelectul dețin locuri de muncă puțin plătite, forțându-i să trăiască o realitate plină de sărăcie, în timp ce aparent sunt blocați într-o poziție dezamăgită în societate. Cu revoltele și atacurile de hacking în creștere, cei care dețin puterea pe pământ se luptă să mențină controlul asupra populației sale agitate, în timp ce indicii indică posibilitatea unei forțe necinstite la lucru și la intrări, în fundal.

În total, Puterea Dhinului s-a dovedit a fi cu totul plăcut de citit. A fost o continuare bine pozată și de succes a poveștii Dhin, pe care mi s-a părut atât stimulatoare, cât și antrenantă. Autorul John L. Clemmer, oferă cu stilul său echilibrat de science fiction conștientă și gustoasă, care este diversă în perspectivă, constant creativ și oferă fațete unice ale științei, ficțiunii și inovației. Până acum, aceasta este o serie demnă de citit.