Recenzie de carte – Pacea financiară revizuită

Ultima carte importantă a lui Dave Ramsey, „The Total Money Makeover”, a fost un best seller de câțiva ani. Este cea mai bună carte a lui astăzi. De asemenea, este una dintre cele mai bune cărți despre finanțele personale. Înainte de acea carte, cartea, „Financial Peace”, a fost creată ca o carte auto-publicată. Apoi, a devenit un best seller și a fost revizuit și revizuit.

Există ceva liniștitor și liniștitor în titlul „Pacea financiară”. Toată lumea are o viață financiară, fie că este bună sau rea. Toată lumea (fie că le place să recunoască) vrea să aibă pace în viața lor financiară. După cum a menționat în mod constant de către Dave Ramsey, finanțele personale sunt mai mult personale decât finanțele. Există o mulțime de emoții (și ceva logică) evocate atunci când discutați despre finanțele personale.

Se pare că majoritatea oamenilor își gestionează finanțele personale în același mod în care se ocupă de orice altceva din viața lor. Există o mulțime de complicații, confuzii, chiar neglijență, indiferență, intenții bune și alte emoții și sentimente amestecate.

Această carte abordează multe dintre aceste probleme, în special modul în care banii ne afectează relațiile (și modul în care relațiile noastre ne afectează gestionarea banilor). Principiile pot părea simpliste precum KISS (Keep It Simple Stupid) – dar sunt cruciale pentru a reuși în finanțele tale personale. Principiul simplității (sau KISS) este în primul rând o problemă de a face cu numerarul și nu cu creditul. Când trăim pe bază de numerar, atunci nu trebuie să ne îngrijorăm cu privire la ratele dobânzilor, taxele financiare, comisioanele etc. Ne-am simplificat viața în mai bine. După cum ar spune Dave Ramsey, nu trebuie să ne închinăm la altarul atotputernicului punctaj FICO. Acest lucru este valabil și pentru împrumuturile cosemnate. Când co-semnăm un împrumut, preluăm aproape povara plății datoriilor altcuiva. Păstrându-ne finanțele personale simple, respectăm cealaltă persoană la fel de mult ca noi înșine.

Un alt principiu cheie pe care îl discută cartea este puterea mulțumirii. Mulțumirea ne dă putere să ne abținem de la cheltuirea pe lucruri sau lucruri de care nu avem nevoie sau de care nu ne pasă. A fi mulțumit ți-ar permite să ai mai puține lucruri de care nu ai nevoie, dar să ai mai mulți bani. Cartea discută acest principiu pe larg și în mod viu, pentru a vă permite să reușiți în finanțele personale.

De asemenea, banii ne afectează relațiile. Este esențial și crucial să nu împrumuți de la nimeni sau nimic, în special (și mai ales) de la prieteni sau membri ai familiei. Relația strânsă; cu atât mai important este să nu te împrumuți de la acea persoană. Datorită cuiva bani schimbă toată dinamica acelei relații.

Aceasta este o carte bună de citit despre finanțele personale. Când aplicați principiile, veți obține acea pace financiară evazivă.