Mici sacrificii de Ann Rule – O recenzie a cărții despre crime adevărate

Diane Downs și-a oprit mașina în fața unui spital din Springfield, Oregon, cu cei trei copii răniți grav lângă ea. Această carte este despre povestea șocantă a unei crime cu adevărat de neconceput, aceea a unei mame care a încercat să-și ucidă propriii copii și a reușit să omoare un copil și să-i lase pe doi dintre copii paralizați.

Ann Rule este genială, iar cărțile ei sunt geniale. Nici măcar nu mă obosesc să citesc despre ce este o carte când văd că este o nouă lansare a lui Ann Rule. Pur și simplu îl cumpăr și știu că o să-l placă. Și până acum nu s-a dovedit că am greșit.

Această carte, Mici sacrificii, îți va frânge inima. Nu m-am putut opri din plâns. Această carte are un loc special în inima mea. Cred că acesta este singurul mod în care pot simți că îmi fac micul meu rol în menținerea acestor copii prețioși în siguranță, văzând că propria lor mamă era o mizerabilă căutătoare de atenție, total nevăzută de dragostea copiilor ei, căutând în schimb iubirea oricărui bărbat, în special bărbați care nu o doreau. A ajunge la vârsta ei și încă să nu realizezi împlinirea iubirii unui copil este în cel mai bun caz patetic.

Primul capitol începe cu mama care conduce la spital și anunță că copiii ei au fost împușcați. Evoluează fără efort de la acesta la fundalul mamei, la începutul ei de viață și la experiențele ei de viață până în ziua în care apare în spital cu copiii ei împușcați. Apoi, este cazul judiciar care are o dramă proprie, deoarece această mamă continuă să trăiască o viață plină de drame chiar și în această perioadă până la punctul de a rămâne din nou însărcinată când este trimisă la închisoare. (Și apoi o aventură lesbiană) Îți va fi foarte greu să dai jos această carte și vei încerca să o completezi într-o singură sesiune, ceea ce este practic imposibil deoarece este o carte foarte groasă. Fiecare pagină este plină cu informații și există foarte puține pasaje de umplere „descrierea zilei”. Vrăji legare, prindere și marginea scaunului dvs., un fel de carte.

Am avut și încă nu am simpatie pentru această femeie, în ciuda faptului că a fost abuzată în copilărie și așa mai departe. Acest act este de neiertat și nimic nu îmi va schimba părerea. Nu cred în a pune pe nimeni înaintea copiilor mei. Există o parte în carte în care ea îi spune oricărui bărbat? (Surprinsă) că crede că s-ar putea să-și iubească copiii mai mult decât pe el. Asta ar fi trebuit să ridice niște steaguri roșii.

Practic, dacă sunteți mamă sau părinte, această carte vă va lăsa uluit și petrecut emoțional. Nu citiți această carte decât dacă sunteți în starea mentală corectă pentru a face față numeroaselor emoții care vor trece pe măsură ce citiți această carte.

Este o idee bună să accesați opiniile altor cititori de povești despre crime adevărate înainte de a cumpăra în sfârșit o carte online.