Chocolate Tycoon iPhone Review

O versiune frumos elaborată a genului de jocuri Serve, Cook and Collect. Iubitorii de Diner Dash vor adora Chocolate Tycoon.

Povestea

Cocoteenie, un bucătar de ciocolată amator pornește într-o căutare pentru a salva satul Choco Choco de tiranicul Rege Choco. Îmbunătățindu-și abilitățile și echipamentul pe rând, Cocoteenie plănuiește să creeze în cele din urmă o capodoperă care îi va uda chiar gura regelui Choco și îl va convinge să-și abandoneze căile rele!

Jocul

Gameplay-ul în Chocolate Tycoon este împărțit în 2 părți, zi și noapte. În timpul zilei, magazinul dvs. de ciocolată se deschide pentru afaceri și sunteți dus la un mini joc de acțiune în care vă faceți și vindeți ciocolata.

În dreapta ecranului este o casetă împărțită în nouă pătrate mai mici. În fiecare, apare un ingredient aleatoriu, cacao, lapte sau ciocolată neagră. Atingând fiecare ingredient, îl adaugă în bolul tău de amestecare pe care îl folosești pentru a-ți face ciocolata. În funcție de componentele amestecului, se vor produce fie ciocolată albă, cu lapte sau neagră.

Fiecare tip de ciocolată are un amestec special care, odată întâlnit, va produce ciocolate de aur de calitate superioară. Acestea sunt apoi gata pentru a fi vândute clienților care apar în magazinul dvs. Servirea promptă către un client va crește șansele pentru o varietate de picături de articole, cum ar fi creșterea „limită de timp”, modificatorul „Răbdarea clientului” sau chiar cadouri mici pe care le puteți deschide pentru un cadou misterios!

Sunt disponibile echipamente suplimentare pentru achiziționare folosind monedele care vi se vor acorda după încheierea fiecărui nivel. De asemenea, va trebui să achiziționați ingrediente pentru gestionarea afacerii dvs., precum și să plătiți taxe la sfârșitul fiecărei luni.

Când vine noaptea, poți să faci marketing, să ai servicii pentru clienți, să înveți rețete noi și să faci investiții pentru a îmbunătăți în continuare vânzările și calitatea ciocolatei tale. Acest lucru adaugă un avantaj strălucit porțiunii RPG a jocului, pe măsură ce interacționați cu multe personaje din sat. De asemenea, este disponibilă o listă de clienți care listează preferințele și displacele unui personaj, precum și puterea prieteniei sale cu tine.

O caracteristică unică a acestui joc este să vă proiectați propria ciocolată. Nu doar adăugați bucăți și bucăți de fructe sau nuci la ciocolata dvs., care este, de asemenea, disponibilă, ci chiar desenați linii, creând forme specifice și personalizându-vă propriul design. Mie personal mi se pare foarte tare.

După ce ați creat sau cumpărat modele gata făcute, va trebui să învățați să le realizați. Procesul de învățare din acest joc este, de fapt, un alt mini-joc în care vă înclinați telefonul în direcțiile versiunii în care trebuie să meargă „Choki” (mai multe despre Choki mai jos). Finalizarea traseului în timpul limită dată cu succes aduce acest design în memorie. Folosirea unei anumite rețete pentru o perioadă de timp vă crește abilitățile de a o face, așa cum indică nivelul rețetei.

Îți amintești de cele 3 creaturi mici de sub cutiile tale în timpul orelor de magazin care îți înghit ingredientele pentru a produce ciocolată? Acestea sunt Chokies și eclozează din ouăle pe care le obțineți cadou sau din împerecherea Chokies.

Există mai multe ouă de calitate, cum ar fi ouăle putrezite comune până la ouă de aur rare și chiar mai rare ouă speciale. Fiecare ou are o durată care indică timpul necesar pentru a ecloziona într-un Choki. Chokies au abilități importante care te vor ajuta în jocul tău și, în mod natural, cu cât un Choki este mai rar, cu atât mai puternic este capacitatea pe care o are. Chokies poate câștiga, de asemenea, experiență și niveluri care oferă mai multe beneficii, cum ar fi creșterea vitezei cu care produce ciocolată.

Este cu adevărat impresionant cât de detaliat este acest joc cu atât de multe căi de explorat și de cultivat.

Grafică

Chocolate Tycoon este creat cu un mediu adorabil și personaje care sunt aproape imposibil de displacut. Arta sa de desene animate este atrăgătoare din punct de vedere vizual și se potrivește foarte bine cu genul său. Ceea ce mi-a plăcut în mod special la el a fost modul în care clădirile și personajele 2D au fost prezentate ca piese de carton în picioare, care au fost lăsate în rânduri diferite pentru a da un sentiment de 3D jucătorului.

Interfață de joc și ușurință în utilizare

Chocolate Tycoon folosește o interfață curată și simplă, care este foarte ușor de utilizat. Atingerea unei pictograme o aprinde o dată și îi dă un titlu, în timp ce atingerea de două ori ea execută comanda. Afișarea numelui unei pictograme fără a fi nevoie să o atingeți mai întâi ar putea fi o îmbunătățire, dar într-adevăr nu este nimic altceva care mi-a deranjat.

Sunet

Din câte mi-am putut da seama, există doar 2 coloane sonore, dar au fost frumos create pentru a se potrivi cu tema jocului, iar varietatea enormă de efecte sonore a avut un impact destul de bun asupra jocului, după părerea mea.

Verdict

Chocolate Tycoon adaugă cantități enorme de conținut și gameplay genului obișnuit de acțiune pentru servire, gătire și colectare. Deși aceasta este o completare obligatorie pentru un iubitor de Diner Dash, este, de asemenea, un loc grozav de început pentru jucătorii care nu au încercat niciodată o mână în acest gen.