Jelqing – Câte repetări pe zi pentru mărirea penisului?

Jelqing este exercițiul pe care îl fac băieții pentru a-și mări penisul. Efectuarea „jelq-urilor” constă în următoarele:

  • Obținerea penisului în erecție de 50-60% (nu o erecție completă, doar parțială).
  • Lubrifierea penisului (există ceva numit „dry jelqing” care nu folosește lubrifiant, dar de la început ar trebui să lubrifiați întotdeauna).
  • Accident vascular cerebral sau jelqs. Acestea constau în folosirea mâinii (câte o mână) și mângâierea penisului încet și controlat de la bază până la cap.

O întrebare obișnuită cu efectuarea jelq-urilor este „câte repetări pe zi fac pentru jelqing pentru mărirea penisului”?

Acest lucru variază în funcție de rutina pe care o urmați, dar o modalitate de a face acest lucru este să utilizați următoarea metodă de jelqs pe zi:

O parte din a fi bun la jelqing și a câștiga dimensiune este să începi lent și ușor. Vreți să vă ușurați în ea, să luați tehnica jos și să vă obișnuiți să faceți exercițiul.

Încercați 50 de jelqs pe zi în prima săptămână. Acest lucru s-ar putea să treacă repede, dar ceea ce face este că vă ușurează atât mintea, cât și corpul să facă jelqs. Practic exersezi pentru prima săptămână, ceea ce este bine. Făcând prea multe jelqs la început și te vei epuiza.

Pentru a doua săptămână, dacă simți că mai ai nevoie de mai multă practică cu tehnica, atunci continuă cu schema de 50 pe zi. Dacă simți că te îmbunătățești, poți merge la 100.

A treia săptămână și săptămânile următoare cresc cu 50. Deci, săptămâna 3 ar trebui să faci 100-150, săptămâna 4 150-200 și așa mai departe.

În cele din urmă, puteți rămâne la pragul de 250-300 pe zi. De aici puteți începe să încorporați și alte tehnici precum stretching.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news