Cum să evitați izolarea autoimpusă atunci când este doliu

Te ferești de sistemul tău de asistență? Refuzați invitațiile de la prieteni sau rude pentru a le alătura la cină sau la un grătar în familie? Alegi să mergi singur în loc de vechii tăi prieteni? Dacă da, nu te izolezi doar de contactul social necesar atunci când plângi, de fapt întârzi vindecarea de la marea ta pierdere.

Numeroasele studii pe tema interacțiunii sociale și relația acesteia cu sănătatea și longevitatea au arătat foarte clar: cercul tău social joacă un rol major în atenuarea stresului și în stimularea procesului de vindecare.

Asta nu înseamnă că eviți tot timpul să fii singur. Avem nevoie de timp de liniște la fel de mult ca și de timp interactiv. Singurătatea reînnoiește viața interioară și ne permite să echilibrăm bâzâitul constant și atenția care apare adesea atunci când plângem o pierdere majoră.

Cu toate acestea, este important să înțelegeți că dragostea și sprijinul prietenilor și rudelor pot afecta modul în care vă simțiți despre voi înșivă într-un moment în care tristețea și depresia afectează adesea energia și spiritul dumneavoastră. Acesta este unul dintre acele momente în care doliu, că este esențial să faci ceea ce nu-ți place să faci și să te implici cu ceilalți într-un cadru social. Poate doriți să o priviți ca pe o diversiune, o diversiune necesară care face parte din munca voastră de durere.

Diversiunile atunci când doliu sunt esențiale pentru a ușura mintea de a se gândi în mod constant la pierdere. Procesul durerii în sine este o muncă grea și consumă energie. Este perfect normal să cauți o pauză departe de tristețe și durere. De fapt, este important să programați un moment în fiecare zi pentru a vă oferi o grijă specială și pentru a face ceva doar pentru dvs., chiar dacă nu aveți chef.

Dacă doriți să vă schimbați comportamentul de izolare, începeți prin a vă schimba convingerile. Convingerile sunt puterea pentru comportamente. Adesea, convingerile noastre despre durere și despre ceea ce ar trebui să facem sunt preluate de la modele sărace de durere la începutul vieții. Dacă, de exemplu, ai fost învățat să crezi că profunzimea dragostei tale pentru defunctul se exprimă prin cât de mult te întristezi sau că este lipsit de respect să găsești un moment de bucurie chiar și în timp ce plângi, aceste credințe vor aduce suferințe inutile. .

Examinați cu atenție de ce vă izolați și luați în considerare schimbarea convingerilor nesănătoase. Le avem cu toții. În orice caz, angajați-vă față de dvs. că veți vorbi cu cel puțin trei persoane în fiecare zi și veți accepta invitații care vă vor scoate din casă și vor interacționa cu ceilalți.

Pentru a rezuma, descoperiți convingerile ascunse care vă limitează munca sănătoasă de durere. Recunoaște importanța imensă a dragostei care ți se exprimă de către membrii rețelei tale de sprijin. Vă va ajuta foarte mult să vă reinvestiți treptat energia emoțională în activități pline de satisfacție. Dragostea îți va deschide mintea și inima pentru a găsi sens în marea ta pierdere și te va conduce la reinvestirea în viață.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news