Tehnici de management al stresului – Iată câteva idei de ameliorare a stresului care funcționează

Tehnici excelente de gestionare a stresului sunt la fiecare colț. Cu toate acestea, din moment ce toată lumea este unică și stresul are multe surse diferite și afectează fiecare în mod diferit, ceea ce poate funcționa pentru o persoană poate să nu funcționeze neapărat pentru alta. Din numeroasele strategii de a elibera stresul și de a genera sentimente de relaxare, va exista cu siguranță o idee viabilă.

În primul rând pe lista tehnicilor de management al stresului este obținerea unui animal de companie. Animalele de companie necesită ceva muncă, dar beneficiile sunt considerabile și depășesc cu mult posibilele dezavantaje. Studiile au arătat că petrecerea timpului zilnic de calitate cu animalul dvs. de companie; ajută la creșterea stării de spirit; are avantajul de a ameliora depresia și tensiunea; reduce tensiunea arterială și ritmul cardiac; și vă oferă exercițiile necesare atunci când vă duceți câinele la plimbare.

Plimbarea câinelui vă oferă companie, exercițiul suplimentar este benefic și cu siguranță veți întâlni oameni noi în timp ce vă plimbați câinele. Alte beneficii cu un animal de companie includ dragostea necondiționată, păstrează secrete, ajută la lupta împotriva singurătății, reduc anxietatea și stresul și reduc sentimentele de izolare. Toate aceste beneficii au ca rezultat o reducere a stresului, care uneori, studiile au descoperit că este remarcabilă.

O altă tehnică de succes de gestionare a stresului este să-ți schimbi perspectiva și să te retragi de la trăsătura perfecționismului. Prin dobândirea unei abordări mai sănătoase, mai puțin stresante, prin depășirea perfecționismului, vă va ajuta cu siguranță la reducerea stresului zilnic. Trăsăturile perfecționiste necontrolate provoacă stres, lipsă de stima de sine, puțină plăcere și o minte tulburată.

Dacă lucrurile nu sunt perfecte, caută binele și reține-ți critica față de lucrurile care nu sunt perfecte. Pe măsură ce devii mai conștient de tendințele tale de perfecțiune, încearcă să găsești o serie de calități pozitive în tine și în lucrurile din jurul tău pentru fiecare element negativ pe care îl observi. Transformă-l într-un obicei prin practică și memento-uri zilnice, iar nivelul tău de stres va scădea, iar stima de sine va crește.

O a treia tehnică este să-ți lași munca acasă atunci când iei o vacanță. Aceasta include laptopul, telefonul mobil și alte dispozitive electronice. O vacanță este pentru a vă distra, vă oferă timp să vă relaxați, să vă relaxați și să luptați împotriva epuizării și să petreceți timp de calitate cu cei dragi.

Chiar dacă nu pleci într-o vacanță obișnuită, plănuiește să petreci ceva timp în reflecție liniștită în fiecare zi. Programează-ți timp pentru a citi o carte motivantă, pentru a face o plimbare liniștită sau doar timp pentru a renunța la tot. Poate că petrecerea unei zile liniștite cu telefonul oprit vă va oferi timpul necesar pentru a vă relaxa.

Aceste trei tehnici nu sunt costisitoare; necesită un pic de gândire și reflecție și vor plăti dividende mari. Reducerea stresului cotidian vă va face mai productiv, vă va îmbunătăți atitudinea și vă va reduce problemele fizice. Gestionarea stresului cu rezultate excelente, reducând în același timp stresul și tensiunea generală.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news