Luați o pauză pentru a medita

Gândită adesea ca o tradiție sau un obicei oriental, meditația câștigă proeminență ca practică îmbogățitoare în lumea occidentală. În timp ce meditația pentru mulți este un exercițiu spiritual cu o formă și o structură specifice, nu există un mod specific în care trebuie efectuată pentru a obține rezultate.

Plimbarea în natură, un timp de liniște singur sau a fi la închinare pot duce la o stare meditativă care are ca rezultat intuiții la fel de mult ca și participarea la practici mai formale. De fapt, orice faci care are efectul de a te centra și de a te acorda cu energiile disponibile este actul de meditație.

Meditația de bază este starea de a liniști mintea pentru a aduce liniștea. Când se întâmplă acest lucru, informațiile intuitive pot deveni disponibile, energiile sunt intensificate și se obține calmul. Acesta nu este ceva pe care îl puteți face în mod activ, ci este ceva pe care îl permiteți să se manifeste.

Accentul meditației poate fi la nivel fizic, emoțional, mental sau spiritual. Concentrarea asupra fizicului în timpul meditației poate ajuta la îmbunătățirea circulației, la scăderea tensiunii arteriale, la îmbunătățirea sistemului imunitar și vă poate oferi mai mult control asupra corpului, în special în domeniile managementului și vindecării durerii. Este un instrument deosebit de valoros pentru oricine se confruntă cu o provocare cronică de sănătate pe termen lung

Concentrarea asupra emoțiilor poate aduce liniște, înțelegere mai bună a relațiilor și poate ajuta la construirea unei baze mai puternice pentru motivație. Concentrarea asupra stării mentale ajută la aducerea clarității, creativității și dezvoltării abilităților conceptuale minții. La nivel spiritual, meditația ne ajută să ne conectăm cu Sursa Divină, ne aduce în contact mai strâns cu sinele nostru superior și ne deschide noi căi de dezvoltare.

Meditația poate fi practicată singur sau împreună cu alții. Există avantaje și dezavantaje pentru ambele abordări. Când meditezi singur, ai destul timp și poți merge atât de adânc cât vrei într-o anumită meditație. Sunteți liber să vă implicați în practică la un moment care este convenabil pentru dvs. și vă puteți crea propriul spațiu privat sau sanctuar. Când te angajezi în meditație solitară, nu ai pe nimeni în afară de tine cu care să împărtășești experiențe și din care să înveți.

Meditația într-un cadru de grup poate duce la medieri mai puternice și mai multă claritate datorită nivelului de energie adus de grup. Oferă un format pentru împărtășirea experiențelor, astfel încât membrii să poată obține informații unii de la alții. Cel mai bun aranjament ar fi folosirea ambelor formate pentru a continua să dezvolte noi posibilități și să promoveze creșterea și dezvoltarea. Așa că, dacă nu ai făcut-o deja, de ce să nu iei o pauză pentru a medita?

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news