Cinci sfaturi rapide despre cum să începi noul an

După câteva zile de Anul Nou și s-ar putea să simți deja că nu ai început-o bine. Pentru o mulțime de oameni, când artificiile se vor stinge, vor trebui să se trezească la aceeași viață, cu aceeași meserie și aspirații. Ce ar trebui să fie diferit?

Abordarea ta față de noul an este ceea ce ar trebui să fie diferit. În loc să umpleți un caiet cu rezoluții pentru care vă simțiți lipsiți de inimă, de ce să nu încercați ceva diferit?

Iată cinci sfaturi despre cum îți poți începe anul pe drumul cel bun. Dacă ești hotărât pentru creșterea ta personală și profesională în acest an, atunci aceste sfaturi sunt pentru tine.

1. Reflectați la anul precedent
Primul pas către un viitor mai bun este evaluarea a ceea ce sa întâmplat în trecut. A spune că 2020 a fost un an greu este un eufemism. La fel ca toți ceilalți, ai trebuit să faci față unei situații la care nu ai fi putut visa niciodată și care, fără îndoială, a avut un efect de durată asupra ta.

Începe cu ceea ce ți-a plăcut la anul precedent. Acest lucru poate fi greu, având în vedere anul în cauză, dar dacă priviți înapoi cu o lentilă obiectivă și o vedere mai clară, este posibil să observați unele binecuvântări pe care nu le-ați luat în considerare înainte. La urma urmei, retrospectiva este 20/20, nu? (Joc de cuvinte intentionat)

Pe măsură ce vă faceți reflecțiile, iată câteva întrebări pe care trebuie să le luați în considerare:

Ce a funcționat pentru tine profesional?

Ce a funcționat în viața ta personală?

Ce v-ați imaginat pentru acest an față de locul în care vă aflați acum?

Ați reușit să pivotați astfel încât să vă puteți atinge obiectivul?

Ce ai schimba la modul în care ai gestionat situația (gândește-te la situații globale, profesionale și personale)?

Deși acest exercițiu vă cere să fiți autocritic, aveți grijă să nu vă lăsați jos. Dacă ar fi fost situații pe care le-ați fi putut descurca mai bine, recunoașteți asta cu respect și obiectivitate, nu cu răutate și ură de sine.

Cantitatea potrivită de autocritică te va trezi și te va împinge să fii mai bun. Dacă începi să te simți descurajat oricând în timpul reflecției, amintește-ți că încă ești în picioare și lucrezi activ pentru a fi mai bun. Aceasta este formarea unui individ puternic.

2. Stabilește-ți obiectivele
Acum că ai o înțelegere clară a ceea ce a mers bine și a ce a mers lateral în ultimul an, poți merge mai departe în prezentul și viitorul tău. Stabiliți-vă obiectivele pentru anul și planificați cum le veți atinge.

După exercițiul de reflecție, s-ar putea să observați că mai aveți niște obiective deosebite de anul trecut. Înainte de a le considera obiectivele acestui an, gândiți-vă cu atenție de ce sunt încă excepționale și dacă încă se aliniază cu convingerile dvs. sau cu ceva ce vă doriți cu adevărat. Ce ți-ai dorit în precedentul s-ar fi putut schimba din multe motive.

Un lucru pe care cred că oamenilor le este frică să-l facă este să renunțe. Uneori, convingerile și aspirațiile tale se schimbă, mai ales atunci când ai o experiență care schimbă viața. Renunțarea la perspectiva anterioară poate fi înfricoșătoare, mai ales că înseamnă să îmbrățișezi necunoscutul de cele mai multe ori. Cu toate acestea, păstrarea obiectivelor care nu se mai aliniază cu adevărata ta esență nu va face decât să pierzi timp și energie, ambele fiind resurse vitale pe care trebuie să le păzești cu sârguință și să le cheltuiești cu înțelepciune.

Acestea fiind spuse, puteți continua orice obiective care încă se aliniază scopului dvs. și sunt remarcabile din ultimul an. De asemenea, stabilește-ți orice obiective noi pe care le poți avea pentru acest an anume.

Există o multitudine de resurse online despre cum să stabiliți obiective SMART sau puteți participa la campania mea de pregătire pentru stabilirea obiectivelor, care oferă îndrumări aprofundate despre cum să setați obiective puternice. Indiferent ce decideți, faceți-vă cercetări și acordați-vă un timp adecvat pentru a lucra la fiecare. Este important să vă ritmați; singura cursă în care ești este cu tine însuți.

3. Cultivați-vă sistemul de suport
Acest pas este cu adevărat important și este unul care este trecut cu vederea cel mai des. Privind lista de obiective, s-ar putea să simți că le poți atinge pe toate pe cont propriu. Ideea de a fi „făcuți pe cont propriu” ne este împinsă pe gât de ani de zile, iar a cere ajutor este văzută ca o slăbiciune.

Nimic mai departe de adevăr!

Nicio ființă umană nu este o insulă. Cu excepția cazului în care ești un călugăr care caută iluminarea prin singurătate, izolarea pentru perioade prelungite de timp este o idee proastă. Studiile au arătat că izolarea prelungită poate duce la declin cognitiv.

Michael Siffre, un om de știință și aventurier francez, s-a închis într-o peșteră timp de șase luni, ca parte a unui experiment. Până la sfârșitul celei de-a doua luni, el a raportat că „abia a putut să-și legă gândurile”. Și mai avea patru luni de la capăt!

Izolarea nu este doar socială. Ai putea fi înconjurat de oameni și totuși să simți un sentiment de izolare. Este mai greu de observat, dar de aceea această izolare este atât de insidioasă.

Într-o cultură care caută din ce în ce mai mult să taie oamenii, mergi împotriva curentului și hrănește relațiile care sunt cele mai importante pentru tine. Identificați oamenii care au fost esențiali în viața ta și fă-ți timp pentru ei. Permiteți-le să vă sprijine și, la rândul lor, sprijiniți-i.

Acum, înțeleg că nu toată lumea are pe cine să se bazeze. De aceea sunt aici să te ajut și să te ghidez spre succesul tău. Trimite-mi un mesaj subliniind nevoile tale de mentorat și te pot ajuta să începi cu ceea ce ai.

4. Stabiliți un program
Iată un secret public: nu se face nimic pentru care să nu stabilești timp. Știi cum spun oamenii că sunt ocupați tot timpul? Ei bine, adevărul este că orice ar amâna cu acele două cuvinte „Sunt ocupat”, pur și simplu nu este o prioritate în viața lor. Pentru ce prioritizați, vă faceți timp.

Ceea ce ne aduce la acest al patrulea sfat. Creați un program. Și ține-te de el.

Știu că mulți oameni urăsc programele, preferând în schimb să meargă cu fluxul și cred că o abordare în aer liber este eficientă. Cu toate acestea, din experiența mea, abordarea free range rareori funcționează, iar când o face, este doar pentru obiective mici sau intermediare. Dacă obiectivele tale sunt mari până la punctul în care te sperie, atunci un program este cel mai bun prieten al tău.

În primul rând, programul tău îți spune ce este cel mai important în sezonul curent al vieții tale. De asemenea, îți arată exact cât timp ai putea fura de la prioritatea ta prin amânare și alte obiceiuri proaste.

De asemenea, un program te ajută să cultivi disciplina necesară pe care o are fiecare persoană de succes. Odată ce îți stabilești programul și te ții de el, câștigi un nou respect pentru timpul și energia ta, precum și pentru timpul și energia altor oameni.

Notă: atunci când vă stabiliți programul, scopul nu este să îl umpleți cu o mulțime de lucruri în fiecare zi. Este pentru a crea genul de zi pe care l-ați găsi cel mai semnificativ și împlinitor. Aceasta include discuția cu prietenii tăi, ieșirea acolo unde este posibil și petrecerea timpului cu familia.

5. Detoxifiere de pe rețelele sociale
În cele din urmă, este important pentru tine să-ți începi anul luând timp departe de rețelele sociale. Frica de a ne pierde (FOMO) ne ține lipiți de ecranele noastre, derulând fără minte pe cronologia rețelelor sociale și consumând tot felul de conținut. Rezultatul? Supraîncărcare informațională.

Trăim în era informației și s-a făcut un imens bine ca urmare a progreselor tehnologice realizate de-a lungul anilor. Cu toate acestea, supraîncărcarea informațională a început să pună probleme serioase în societate. Se pare că supraîncărcarea informațională are efecte teribile asupra creierului uman, dintre care nu în ultimul rând este scăderea reținerii informațiilor și senzația de epuizare (chiar și atunci când nu ați fost atât de productiv).

O modalitate sănătoasă de a începe anul ar fi să ieși în afara rețelei pentru ceva timp, un weekend, o săptămână sau dacă ești cu adevărat angajat, o lună. Fă-ți acest timp pentru a te reconecta cu tine însuți, alege un nou hobby care nu necesită obiecte gadget, cum ar fi pictura, cititul sau mersul pe jos.

Unele beneficii ale unei detoxifieri pe rețelele sociale includ îmbunătățirea stării de spirit, o mai mare stimă de sine și a fi mai prezent pe măsură ce vă conectați mai mult cu lumea reală.

Sper că acest articol ți-a fost de ajutor. Dacă doriți ajutor pentru a începe cu obiectivele dvs. pentru anul, vizitați-ne la http://www.tawawn.com și profitați de o consultanță gratuită și permiteți-mă să vă ajut să vă porniți călătoria către succes.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news