7 moduri în care îngrijitorii pot avea grijă de ei înșiși

Fiecare călător cu avionul aude același refren de fiecare dată când ia un zbor. În caz de urgență, îmbrăcați-vă întotdeauna propria mască de oxigen înainte de a ajuta un alt pasager. La fel este și când ești îngrijitor, ai grijă de o persoană dragă cu o afecțiune debilitantă. Pentru a avea grijă de ceilalți, trebuie mai întâi să ai grijă de tine.

Din păcate, îngrijitorii își uită adesea propriile nevoi. Mulți dintre ei au locuri de muncă, apoi vin acasă la acele responsabilități suplimentare. Sunt atât de ocupați să aibă grijă de persoana iubită, nu mănâncă corespunzător, nu găsesc timp să facă mișcare și suferă de lipsă de somn. Pur și simplu își ignoră propria sănătate. Acest lucru poate duce nu numai probleme de sănătate fizică, ci și probleme de sănătate mentală și emoțională, cum ar fi depresia și anxietatea.

Iată câteva modalități prin care îngrijitorii se pot hrăni singuri:

Nu încerca totul singur! Este posibil să fie nevoie să delegați sarcini altor membri ai familiei, mai ales dacă lucrați în afara casei. Verificați serviciile oferite în comunitatea dvs., cum ar fi asistente medicale în vizită, îngrijirea de zi pentru adulți sau alte facilități.

Oferă-ți o pauză – ai nevoie de timp pentru a te regrupa, așa că găsește-ți timp să te distrezi și să te relaxezi. Pentru a scăpa de stres, încercați meditația, exercițiile fizice, yoga; sau pur și simplu tragi un pui de somn.

Acordați atenție sănătății dumneavoastră mintale și învățați să recunoașteți simptomele de stres și depresie. Căutați ajutor profesional pentru dvs. atunci când aveți nevoie.

Obțineți sprijin emoțional de la ceilalți – Vorbește cu un prieten sau cu o rudă dacă suferi de stres sau anxietate în legătură cu responsabilitățile tale. Dacă aveți nevoie, găsiți un grup de asistență – întrebați un medic sau căutați unul online.

Ai grijă de tine fizic – Mănâncă alimente sănătoase, plimbă-te sau fă o altă formă de exerciții fizice. Exercițiile fizice vor ajuta la gestionarea stresului și a „bluesului”. Nu uitați de propriile vizite la medic pentru a ține pasul cu propriile nevoi de sănătate și bunăstare.

Luați cursuri sau ateliere pentru a afla mai multe despre oferirea de îngrijire pentru persoana iubită. Organizații precum Asociația Alzheimer și Rețeaua de acțiune pentru îngrijitori sunt resurse minunate. Crucea Roșie Americană oferă cursuri gratuite pentru îngrijitorii familiei.

Pot exista decizii financiare și medicale care trebuie luate pentru viitor. Educați-vă despre aceste lucruri, astfel încât să aveți un plan.

Datorită internetului, o simplă căutare pe Google le poate oferi îngrijitorilor de astăzi o mare varietate de resurse de încredere care îi pot ajuta pe ei, precum și pe cei dragi.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news