13 trucuri simple pentru a rămâne motivat la antrenament

De obicei scriu și scriu pe blog despre managementul timpului. Devin din ce în ce mai conștient că eficacitatea mea este legată de nivelul meu de energie (trebuie să îmbătrânesc), așa că acum mă gândesc mai mult la problemele de sănătate și energie.

Să fii sănătos și puternic oferă rezistența necesară pentru a face lucrurile. Următoarele sunt 13 sfaturi de inspirație pe care le folosesc:

1 – Antrenează-te cu un prieten. Pentru mine aceasta servește 4 scopuri. Se pare că îmi lipsește timp să țin pasul cu prietenii – asta ajută. Rupe plictiseala. Mă poate împinge. Și în mare parte voi fi acolo dacă mă angajez în asta, deoarece nu vreau să dezamăgesc pe nimeni.

2 – Păstrez un jurnal online și îmi stabilesc obiective. Pentru mine, îmi împart antrenamentele în echivalente de 2,5K sau 5K sau 10K (segmente de aproximativ 12, 24 și 45 de minute). Îmi urmăresc, de asemenea, greutățile și numărul de repetări etc. Obiectivul meu este 2 -2.5K, 3 -5K și unul 10K pe săptămână și 3 partea superioară a corpului – așa că îmi oferă 1 zi liberă pe săptămână (plimbările mele sunt doar bonus). Fac un joc din asta. Jocurile sunt distractive.

3 – Cu siguranță sunt un mare credincios în antrenamentul încrucișat sau în a face lucruri diferite. EG – Eu iau Karate. Fiecare lecție este un echivalent de 2,5K. Alerg, exercycle, bicicletă, moara de scări, dovleac etc. Amestecând-o, de asemenea, elimină plictiseala și este mai sănătos. dă mușchilor timp să se vindece.

4 – Uneori ascult un CD sau MP3 pentru a scăpa de plictiseala (deși poate că este rău să-l consider plictiseală.) Ascult adesea cărți audio și presupun că uitarea la televizor ar putea funcționa și pentru unii.

5 – Faceți un pariu cu cineva. Aceasta a fost ideea fiului meu care o folosește cu succes.

6 – Totul este despre impuls. Odată ce ai început, vei continua. Este nevoie de 21 de zile pentru a face un obicei. În același timp, este o zi la un moment dat – nu vă bătuți dacă pierdeți câteva zile.

7 – Îmi place să lucrez pentru obiective. Alerg câteva curse de 5, 10 și 15 km și o cursă de semimaraton pe an. Anul trecut am trecut puțin peste bord și am alergat 3 maratoane. Îl fac un joc pentru a-mi îmbunătăți timpul. Pregătirea pentru o cursă de 5K sau 10K cândva în viitor poate fi un mare motivator. Primul tău obiectiv este să termini în picioare.

8 – Dezvoltați câteva rutine de exerciții de 4 minute. Găsesc că nu transpira suficient pentru a fi nevoit să fac duș după un antrenament de 4 minute. Am descoperit că mă trezesc și mă fac mai alert. Lucrurile mici sunt cele care se adună.

9 – Luați în considerare antrenorul personal. Am făcut asta de câteva ori. Cel puțin, sala la care vă alăturați vă va ajuta să vă arătați echipamentul și să vă configurați un program. A avea acea întâlnire și a plăti bani buni pentru asta te poate scoate. De asemenea, antrenorii tind să împingă mai mult decât ai putea tu însuți.

10 – Oamenii cred că am o mare disciplină. Eu nu – folosesc trucuri. Mi-am pus hainele în mașină cu o seară înainte, așa că este calea cu cea mai mică rezistență să-mi pun un costum de trening și să ies și să conduc la Y. Odată ce sunt acolo, mă antrenez. Totul este despre micile obiceiuri de succes.

11 – Citesc continuu, vorbesc cu oamenii, mă țin pompat. Întotdeauna ajută să mă readuc pe drumul cel bun.

12 – Faceți cele mai mici lucruri. Parcati 4 locuri mai departe de usa. Mergeți înainte și înapoi în timp ce sunteți la telefon. Urcă scările 2-3 etaje (în hoteluri cer o cameră la etajul 3 și merg mereu pe scări – într-un sejur de 3 zile, care poate fi cu 27 de etaje) etc. Biroul meu din Toronto este la etajul 7. De ce să irosești electricitatea pentru un lift – plimbare.

13 – Am un set de greutăți pentru mâini în dormitor pe care le folosesc pentru a face doar câteva repetări ocazional înainte de culcare. Eu fac benzi de antrenament (un fel de benzi elastice mari sau tuburi – disponibile la orice magazin de sport) pentru a le folosi atunci când călătoresc.

Acesta este cel mai important obiectiv al tău. Sănătatea învinge banii în orice zi. (IE – fără sănătate, cui îi pasă cât valorezi)

Adesea spun că antrenamentul nu necesită timp suplimentar. Dacă mă antrenez timp de 30 de minute, sunt cu 15 minute mai productiv și pot dormi cu 15 minute mai puțin. Doar fă-o (și te rog nu mă da în judecată Nike)

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news