10 tentații pentru abandonul triatleților

Poate că aceste probleme te țin treaz noaptea sau, mai rău, îți preocupă mintea în timpul zilei:

  1. Antrenamente inconsistente.
  2. Are prea multă durere în corpul tău.
  3. Vrei să concurezi, dar viața continuă să stea în cale.
  4. Familia ta nu are legătură cu ceea ce vrei să obții ca triatlet.
  5. Este mai greu decât te-ai fi așteptat să faci cursă.
  6. Vremea e nasol.
  7. Întâmpinați mai multe bariere surprinzătoare decât descoperiri surprinzătoare.
  8. Partenerii tăi de antrenament au devenit foști parteneri de antrenament.
  9. Nu ești atât de rapid, puternic, slab și hotărât pe cât vrei să fii. Și nu știi cum să închizi decalajul dintre obiectivele tale și realitatea ta actuală.
  10. Presiunile de angajament între muncă, familie și distracție CHIAR ACUM au eclipsat satisfacția întârziată de a finaliza o cursă.

Continuați să citiți pentru a afla cum să depășiți aceste tentații pentru a trece linia de sosire la cursa de luna viitoare, mai degrabă decât în ​​sezonul următor.

  1. Programați antrenamente în calendar. Există o aplicație pentru asta.
  2. Corpul uman este rezistent, dar nu este imun la răni. Dacă aveți îndoieli, verificați-l. Nu-ți ignora durerea.
  3. Desemnați o felie din plăcinta dvs. de timp pentru tri. Placinta ta este egală cu aceeași dimensiune a plăcintei tuturor celorlalți în dimensiunea a 4-a. Sunt 24 de ore. Este o perioadă finită de timp. Cum îți feli plăcinta depinde de tine.
  4. Discutați cu toți membrii familiei pentru a solicita contribuții și pentru implicare. Trebuie să le răspunzi cu interes real și pentru interesele lor. Opțiunile alternative de schimbare a sporturilor sau a familiilor nu reprezintă un rezultat optim din punct de vedere emoțional sau economic.
  5. Resetați așteptările dacă a fi în formă este mai dificil din punct de vedere mental decât doriți. Dacă problema este fizică, atunci concentrează-te pe punctele tale forte de înot, bicicletă sau alergare. Dacă vă confruntați cu sărăcia de timp, atunci sortați prioritățile respective, evaluați corespunzător și rezervați timpi de antrenament.
  6. Imbraca-te pentru succes in conditiile meteo actuale.
  7. Asteapta-te la neasteptat. Fii flexibil. Păstrați pozitiv.
  8. Vei concura singur. Antrenamentul singur vă va întări tenacitatea la cursă.
  9. Dacă nu este pregătit fizic să concureze la începutul sezonului și cine este?, faceți cursa pentru a învăța noi tactici mentale. Întrebați-i pe ceilalți cum se pregătesc cursa la începutul sezonului. Întrebați-vă și antrenorul.
  10. Maximizați activitățile și rutinele zilnice distractive pentru a reduce stresul. Acest lucru vă permite să urmăriți obiective pe termen lung care oferă fericire și o mai mare satisfacție în eforturile vieții tale. Sacrificiile sunt inevitabile, scopurile neîmplinite sunt frustrante, iar atingerea fericirii necesită disciplina pentru a evita tentațiile de abandon.

Cursele pe vreme rece, ploaie sau vânt s-au dovedit a fi întotdeauna mai ușoare decât niciodată. Într-o dimineață, într-o zi de cursă, m-a întâmpinat cu un fior pe tot corpul, când temperatura exterioară a scăzut la 41 ° F (3 ° C). O ceață groasă plutea deasupra apei, dezvăluind doar 100 de metri de apă primei geamanduri pe un picior de înot de 1,2 mile.

Am înghețat purtând transpirații pline plus o pălărie de iarnă și mănuși în timpul mersului către tranziție. După ce am verificat bicicleta și am fost numerotat, m-am întors în camera de hotel să mă încălzesc. După cum era de așteptat, au apărut îndoieli înainte de cursă, care apoi s-au transformat în nervozitate. Am alergat totuși. Am alergat mereu. În acest moment, mi-am dat seama să nu concurez ar fi lipsit de sens. Durerea de a nu începe, de a nu concura și de a nu termina nicio cursă ar fi mai dureroasă decât să nu apari niciodată.

Știam și mi-am dorit marele sentiment câștigat după ce am concurat într-o cursă. Rezultatele cursei de timp și loc au fost valorile obiective, dar goanele mentale subiective au fost cheia pentru durere și plăcere. Un parteneriat ciudat de realizare. Mai întâi de a nu mai vrea să mai fac o cursă din cauza prea multă durere și timp. A urmat de faptul că nu vrei să se încheie sărbătorirea și entuziasmul cursei curente. Aceasta a inclus și bucuria de camaraderie cu colegii concurenți, colegii de echipă, prietenii și familia. Amestecați câteva lacrimi de bucurie, zâmbete de satisfacție și împlinire, în ciuda unui mers șchiopătând. Apoi cumperi mărfuri de cursă pentru a dovedi tuturor că ai făcut cursa. Și, în cele din urmă, înainte de a pleca, profitați de ocazie pentru a vă bucura de chestii turistice la oricare dintre marile destinații de curse. A doua zi dimineața, sentimentul de mahmureală a fost șters cu ușurință din memorie, greața fiind înlocuită de amintirile unei sărbători de după cursă și de rezultate bine câștigate.

Mă gândeam deja la o înregistrare deschisă la cursă pentru a începe următoarea petrecere pentru încă o mulțumire întârziată a următoarei, cea mai mare cursă vreodată.

Evaluați dacă sunteți reticent să concurați din cauza picioarelor reci, umerilor reci, herpes labial sau vremea rece. Acceptă că te-ai angajat să concurezi în acest triatlon. Dacă te angajezi, completează-ți responsabilitatea. Alege aceste trei tactici potrivite pentru a ajunge la linia de start: Relaxează-te. Rasă. Bucura.

Ați regretat vreodată că ați renunțat la un angajament de cursă sau orice alt angajament? Te-ai îndepărtat vreodată de cineva care nu a respectat un angajament care ți-a fost dat? Ce abordare ai folosit pentru a ocoli o tentație, astfel încât să nu renunți la un angajament?

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news