Variație Push Up pentru dezvoltarea explozivă a spatelui

Buna tuturor!

Cel mai mult timp am crezut întotdeauna că flotările sunt doar pentru piept. Ei bine, doar până de curând mi s-a spus altfel. Doar variind poziția palmei și variind mișcarea din sus și în jos într-o parte în alta, puteți obține un antrenament complet pentru spate! Da, un antrenament pentru spate complet care vă lucrează partea superioară și inferioară a spatelui!

Ok, așa se face. În primul rând, pune-te într-o poziție de push up. Acum, în loc să aveți palmele în jos și paralele cu corpul, întoarceți-vă palmele în sus și poziționați-le orizontal față de corp. Veți dori să vă întindeți brațele destul de departe, deoarece este foarte dificil să vă mențineți sus în această poziție. Acum că sunteți în poziția stabilită, efectuați o împingere în sus, dar mișcați-vă corpul dintr-o parte în alta. De asemenea, puteți face o împingere standard în sus și în jos.

Dacă l-ați încercat, puteți vedea cât de provocator este. Aveți grijă ca și cum v-ar pune multă presiune asupra încheieturilor, așa că înainte de a încerca acest exercițiu, asigurați-vă că încheieturile sunt bine încălzite și puneți-vă încet în poziția stabilită. Apoi, când începeți exercițiul, mergeți din nou încet și dacă simțiți oricând durere la încheieturi, întrerupeți exercițiul.

A te perfecționa la realizarea acestui exercițiu necesită timp, așa că sugerez să faci doar câteva seturi în timpul primelor antrenamente pe care le încorporezi acest exercițiu. Treptat, în timp, puterea încheieturii tale va crește și apoi poți adăuga mai multe seturi!

Doriți o altă variantă a acestui exercițiu? Încercați o împingere cu degetul mare în sus. Aceasta este o altă variantă a unui push up care vă lucrează spatele și așa se face. Pune-te într-o poziție de împingere în sus, dar în loc să ai palmele în jos pe sol paralel cu corpul tău, sprijină-te cu pumnii într-o poziție de lire la 45 de grade față de paralel cu corpul tău și asigură-te că ții degetele mari sus. Va trebui să vă întindeți brațele mai departe decât o împingere convențională, similar cu ceea ce a fost făcut în exercițiul anterior prezentat. Odată ce sunteți în poziția stabilită, efectuați împingerea în sus și în jos.

După cum puteți vedea, acestea sunt exerciții explozive care vă permit să vă antrenați spatele în cel mai eficient mod, fără echipament! Implementați aceste exerciții în rutina dvs. săptămânală și dezvoltați mai multă mușchi, mai multă definiție și mai multă rezistență musculară!

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news