Recenzii Xbox Indie: Stick ‘Em Up 2

Thepwnboss și cu mine am decis să facem echipă în jocul nostru epic prin Stick ‘Em Up 2: Paper Adventures. Pe drum am întâlnit teroriști, pirați, ninja și o ploaie întreagă de stele căzătoare. Cu diferitele noastre arme și vehicule am cucerit tot ce ni se opunea.

Deci, ce este Stick ‘Em Up, vă puteți întreba? Stick ‘Em Up este un shooter pe platformă în care joci ca figurine. Acum am jucat doar proba primului, așa că nu am o experiență completă a întregii serii. Al doilea se îmbunătățește foarte mult față de grafica primului (care era într-adevăr doar figuri) și transformă totul într-o formă de hârtie. Jocul arată acum frumos. Cu mai multe peisaje de luptat, Stick ‘Em Up rămâne proaspăt până la sfârșit. Jocul poate fi jucat cu până la patru jucători la nivel local (deși de data aceasta am fost doar thepwnboss și eu). De asemenea, are un fel de mod deathmatch pentru până la patru jucători.

Din nou, voi spune că Stick ‘Em Up 2 arată uimitor. Este o lume frumos lucrată și o bucurie de a juca. Coloana sonoră este bine realizată și se potrivește cu atmosfera. Gameplay-ul în sine este solid și controalele funcționează bine. Declanșatorul din dreapta pentru a trage și declanșatorul din stânga pentru a sări vă permit să țintiți frumos și eficient. Există o diversitate plăcută, de asemenea, cu toate zonele și armele unice care vă sunt eliberate în fiecare nivel. Cursa peste Lună este ceva ce nu faci în fiecare zi, nici lupta cu pirații sau aruncarea cu shurikeni în Japonia feudală. Ca să nu mai vorbim că poți face toate acestea cu alte trei persoane.

Din păcate jocul este scurt, foarte scurt. Jocul are șase nivele, toate putând fi finalizate în aproximativ trei minute sau mai puțin. În acele șase niveluri există aproape prea multă varietate. Primul nivel, care este, de asemenea, tutorial și nivel de probă, prezintă o pușcă de asalt și un lansator de rachete. Acesta este singurul nivel modern din joc, după cuvintele nu vă veți mai vedea niciodată pușca și singura dată când veți obține un alt lansator de rachete este să trageți în stelele căzătoare. Desigur, este distractiv să devii gloanțe cu sabia, dar este și distractiv să încarci cu armele aprinse. Există provocări de finalizat, care pot oferi o valoare de rejucare puțin mai mare, împreună cu câteva moduri de dificultate. Din jocul meu până la încercarea primului joc, am văzut că există efecte bonus pe care le puteți activa după ce găsiți secrete. Nu am gasit asa ceva in al doilea. Nici unul împotriva celui pe care l-am avut cu Thepwnboss nu a fost nimic special, dar este acolo dacă ești interesat.

Acest joc are destulă calitate și luciu pentru a fi un titlu arcade Xbox Live. Cred doar că este prea scurt. Jocul este vândut pentru 240 de puncte Microsoft (3 USD). Am citit că ar putea adăuga mai mult conținut la joc mai târziu. Acest lucru ar face jocul o achiziție mult mai demnă.

Până atunci, Stick ‘Em Up 2 primește un 3/4.