De ce nu ar trebui să sari peste încălzirea și întinderea în antrenamentul de nebunie?

În această postare am să vă descriu două exerciții esențiale în fiecare antrenament Insanity, în care nu trebuie să subestimați mai întâi importanța acestuia pentru propria dvs. siguranță, iar pentru a efectua antrenamentele în cel mai eficient mod, acestea sunt încălzirea și se răcește întinderea.

Încălzire:

Spuneți astfel, sunt un bărbat de 20 de ani și, în timp ce făceam exercițiul la încălzire, mi-am verificat ritmul cardiac și era de 165 bpm (bătăi pe minut), conform faptelor medicale, este de aproximativ 85% din valoarea mea. frecvența cardiacă maximă totală și credeți sau nu că eram încă în faza de încălzire, exercițiile reale nici nu au început încă. În timpul antrenamentelor reale în sine, am luat o mulțime de odihnă la mijloc, dar asta este complet normal pentru oricine dacă face exercițiul pentru prima dată, așa cum spune instructorul (Shaun T).

Următoarele gloanțe menționează exercițiile de încălzire a circuitului cardio pliometric, faci aceste exerciții de 3 ori, fără frâne la mijloc, și ai grijă să începi încet, apoi de fiecare dată când termini acest interval te împingi mai mult, până ajungi la al 3-lea interval când te împingi la maxim.

  • Jog
  • Jumping Jacks
  • a lui Heisman
  • 123
  • Lovituri în fund
  • Genunchi inalti
  • Mummy Kicks

După ce ai terminat aceste 3 intervale, ar trebui să transpirați mult, iar acesta este scopul principal al încălzirii, este să vă pregătiți mușchii și să-i înclinați pentru exercițiile nebunești care urmează, pentru a preveni rănirea. Puteți lua acum o înghițitură de apă timp de 30 de secunde, dar amintiți-vă că nu trebuie să vă opriți din mișcare.

Întindere de răcire:

A doua parte din această scurtă postare este întinderea de răcire, mulți oameni trec cu vederea această parte a antrenamentului sau nu o fac corect, dar cred că este un exercițiu foarte esențial după exercițiile intense pe care le faci în antrenamentul Insanity. Este recomandat din punct de vedere medical că, dacă faci un fel de exercițiu intens pentru o perioadă lungă de timp, nu este bine ca după ce termini să te oprești imediat.

Mulți oameni cred că întinderea este importantă doar înainte de a face un exercițiu, dar întinderea trebuie făcută înainte și după antrenament. Întinderea este importantă pentru a preveni crampele în mușchi, deoarece după ce vă exerciți mușchii sunt foarte caldi, iar mușchii nu pot reveni imediat la temperatura normală, este nevoie de timp, iar în acest timp ar trebui să faceți un fel de exercițiu ușor și nu. doar pentru că întinderea este o parte ușoară a antrenamentului, ar trebui sărită.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news