O sănătate mai bună este la doar câțiva pași distanță

Singura formă de exercițiu pentru care este conceput corpul nostru produce, de asemenea, o gamă largă de beneficii pentru sănătatea fizică și mentală. Imaginați-vă că: suntem proiectați să facem ceva care ne avantajează de fapt! Gândește-te bine, oriunde te duci trebuie să faci măcar câțiva pași pentru a ajunge acolo, chiar dacă înseamnă să mergi de la canapea la bucătărie pentru a mai lua o bere de la frigider. Obișnuința de a mai vorbi câțiva pași în fiecare zi vă poate optimiza corpul pentru a continua mult mai mult și într-o formă mult mai bună.

Mersul pe jos ca exercițiu ajută la scăderea tensiunii arteriale și a colesterolului, ceea ce reduce riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral. Beneficiile mersului sunt la fel de puternice în protejarea organismului împotriva atacurilor de cord ca și alte forme de exerciții mai intense. Această protecție se extinde la întărirea sistemului imunitar, care vă ajută să vă protejați corpul de atacurile unei varietăți de boli și inflamații, inclusiv artrita. Această creștere a sistemului tău imunitar te poate face, de asemenea, să arăți și să te simți mai tânăr, în doar câteva săptămâni.

Mersul pe jos arde și caloriile, ceea ce o face o metodă excelentă de a pierde kilogramele nedorite. Acest lucru vă ajută să vă încadrați în hainele vechi, să vă simțiți mai bine și să reduceți riscul de diabet de tip 2. Mersul pe jos vă crește nivelul de energie pe tot parcursul zilei, astfel încât să puteți face lucrurile fără să vă gândiți că aveți nevoie de acea gustare de după-amiază. Mersul pe jos reduce pofta de mâncare, ceea ce ajută să reziste la gustări și vă poate ajuta să evitați alte obiceiuri proaste, cum ar fi fumatul.

Pe lângă toate beneficiile pentru sănătatea fizică, mersul pe jos este bun pentru creier și pentru sănătatea mentală. Mersul pe jos stimulează creșterea neuronilor și activitatea sinaptică în lobii frontali ai creierului. Da, creierul tău crește de fapt în timp ce mergi. Acest lucru vă va îmbunătăți performanța cognitivă și poate ajuta la reducerea deficiențelor pentru persoanele în vârstă.

Mersul pe jos ameliorează stresul prin echilibrarea hormonilor și scăderea nivelului de cortizol creat ca reacție la stresul zilei, stresul fizic și emoțional. Acest lucru are un beneficiu imediat pentru îmbunătățirea stării de spirit, reducerea anxietății și poate fi un instrument puternic în combaterea depresiei. Această capacitate de mers care îmbunătățește starea de spirit este îmbunătățită și mai mult dacă puteți merge printr-un parc sau lângă copaci și iarbă. Angajarea creierului tău în natură stimulează mai multe procese de eliberare a stresului și te vei simți relaxat instantaneu.

Dacă nu sunteți obișnuit să mergeți în mod regulat, începeți prin a vorbi frecvent de plimbări scurte. Introduceți-le în rutina dvs., unde vă puteți lua zece sau cincisprezece minute pentru a vă gândi la ceva sau a reflecta asupra zilei în timp ce vă mișcați. Mărește-ți încet viteza și distanța pe măsură ce te simți confortabil și transformă mersul într-o activitate obișnuită a fiecărei zile. De fapt, încercați să vă gândiți că mersul pe jos este o practică de fiecare dată când vă confruntați cu un moment deosebit de stresant sau dacă trebuie să rezolvați o problemă.

Dacă cineva dorește să discute ceva cu tine timp de cincisprezece sau douăzeci de minute, sugerează-l să te alăture la o plimbare. Amândoi veți beneficia de pe urma exercițiului și puteți chiar să produceți soluții mai bune în starea dvs. mai relaxată, cu neuronii activând pozitiv. A avea un prieten obișnuit de mers pe jos vă ajută, de asemenea, să vă mențineți responsabil și să vă implicați în rutina dvs. de mers pe jos. În afară de încălțămintea confortabilă pentru mers și îmbrăcămintea potrivită pentru vreme, mersul pe jos nu necesită programe speciale, abonament la sală de sport sau abilități special dobândite. Mersul pe jos este modalitatea naturală de a-ți îmbunătăți viața. La urma urmei, ai fost conceput pentru asta.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news