Cum va reduce recunoștința durerea durerii

„Cum pot să fiu recunoscător pentru ceva când îmi plâng persoana iubită decedată? Nu pot începe să mă gândesc la apreciere sau să fiu recunoscător”. Aceste comentarii sunt destul de înțelese la începutul procesului de durere. Dar mai târziu, păstrarea acestor afirmații va elimina o acțiune importantă care reduce intensitatea durerii și pe care alții au găsit-o utilă.

Recunoștința este acea calitate sau sentiment de a fi recunoscător, care este afirmarea vieții și restabilirea energiei. Afirmarea vieții și restabilirea energiei sunt factori mentali și fizici esențiali atunci când faceți față morții unei persoane dragi. Iată cinci idei la care să te gândești atunci când folosești recunoștința ca pe o nouă rutină în viața ta de zi cu zi și pentru a te ajuta să faci față pierderii.

1. Începeți primul lucru dimineața folosind recunoștința ca ritual de trezire. Ca răspuns la o întrebare pe care am adresat-o membrilor unuia dintre grupurile mele de suport pentru durere cu privire la modul în care au reușit să facă față pierderilor lor până în acest moment, o femeie a împărtășit următoarele. „Când mă trezesc în fiecare dimineață, încep ziua revizuind tot ceea ce sunt recunoscător. Mă face să merg în direcția corectă.” Ceea ce face, desigur, este să echilibreze în mod pozitiv o mare parte din negativitatea care în mod normal inundă mintea la începutul zilei, când este îndurerat. Încercați să vă începeți ziua în acest fel.

2. Fă o listă în fiecare seară cu lucrurile pentru care ești recunoscător. După ce ai terminat lista, întreabă-te dacă ai inclus lucruri mici pentru care să fii recunoscător sau doar lucruri mari. Ceea ce este mare sau mic depinde de modul în care percepeți. Unele dintre lucrurile mărunte pentru mine sunt toate lucrurile pe care le consider de la sine înțeles, cum ar fi aerul curat pe care îl respir, oamenii care mă salută pe nume, cei care zâmbesc sau îmi dau mâna și mă fac să simt că sunt acceptat, nivelul de energie (până când scade) și o mulțime de alte lucruri. Planificați-vă să citiți lista de recunoștințe ori de câte ori începeți să vă simțiți dezamăgiți.

3. Când sunteți în doliu, dacă mânia ține prea mult timp în gânduri, îndreptați-vă atenția către o persoană, loc sau lucru pentru care sunteți recunoscător. Furia este o scurgere extrem de fizică și emoțională. Deși furia poate fi pe deplin justificată, pentru a-i permite să devină o parte pe termen lung a vieții tale de gândire de zi cu zi, îți va prelungi munca de durere. Folosește-ți propria conversație pentru a schimba scena: „Am această furie și pe bună dreptate, dar aleg să fiu recunoscător pentru tot ajutorul pe care îl primesc de la prietenii mei. Sunt cu adevărat recunoscător”.

4. Arată-ți recunoștință față de și pentru tine. Dezvoltați atitudinea de recunoștință pentru a vă include pe voi înșivă și toate micile victorii pe care le-ați avut pe măsură ce începeți să vă acceptați viața fără prezența fizică a decedatului. Ai trecut prin înmormântare, vacanță, călătoria la biroul avocatului, condoleanțe ale prietenilor și persoanelor pe care nu i-ai cunoscut și o mulțime de alte evenimente stresante. Spune-ți: „Sunt recunoscător pentru curajul de care am dat dovadă și pentru persistența și rezistența mea”.

5. Folosiți un simbol pentru a vă reaminti să vă exprimați recunoștința. Unii oameni folosesc Gratitude Glass care poate fi achiziționat de pe Internet sau redă muzică cu o temă de recunoștință. Simbolul tău poate fi orice simți că este potrivit, de la ceva pe care persoana iubită a deținut până la un bibelou pe care l-a cumpărat pentru tine sau un obiect care a fost un cadou. Poarta-l in buzunar sau in geanta; pune-l pe bordul mașinii tale sau într-un loc special din casa ta. Când îl vedeți, folosiți-l ca un indiciu pentru a vă verifica atitudinea. Apoi gândește-te imediat la lucrurile speciale pe care le apreciezi și pentru care ești recunoscător în ciuda durerii tale. Numai acest act te va concentra pe o cale pozitivă.

6. Mulțumește-i lui Dumnezeu sau Puterii tale Superioare în fiecare zi, la un moment dat. Faceți din asta o parte a vieții voastre de rugăciune. Vei culege beneficiile; sau, așa cum spune Sarah Ban Breathnach în Simple Abundance, „Pur și simplu nu vei mai fi aceeași persoană peste două luni de acum, după ce ai mulțumit în mod conștient în fiecare zi pentru abundența care există în viața ta. Și vei fi pus în mișcare un străvechi spiritual spiritual. lege: cu cât ai mai mult și pentru care ești recunoscător, cu atât ți se va da mai mult.” Ziua Recunoștinței va chema pacea interioară.

Pe scurt, recunoștința este o forță inspirațională care poate adăuga un alt factor semnificativ în dezvoltarea unei vieți interioare puternice. Ne determină să ne atragem atenția asupra binelui, frumosului, întregului și inimos; ne va deschide o serie de posibilități, care este exact ceea ce avem nevoie atunci când suferim.

Ceea ce uităm cei mai mulți dintre noi este că – cum ar fi bunătatea (cel mai bun mod de a rămâne sănătoși), dragostea și un râs bun – actul de a fi recunoscători ne inundă corpurile cu hormonii de a se simți bine într-un moment în care sunt cei mai buni. Necesar. Recunoștință vie; vă va garanta că veți trece prin multele schimbări cu care vă confruntați.

Add a Comment

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news