Exerciții compuse sau exerciții de izolare – care dă un corp mai bun?

Poftă de mușchi tonifiați? Dar nu sunteți sigur, care este cel mai bun mod de a construi mușchii?

Când întrebi oameni diferiți, primești răspunsuri diferite. În timp ce unii se bucură de beneficiile combinării mai multor grupuri de mușchi simultan, alții vă cer să izolați anumiți mușchi și să lucrați asupra lor.

Confuz cine are dreptate? Ce ar trebui să faci și de ce?

Antrenorii de la unul dintre cele mai bune centre de fitness din Jaipur vă cer să începeți cu o cercetare simplă. Înțelegeți corect noțiunile de bază despre exercițiile pe care intenționați să le faceți.

Clasificarea exercițiilor de antrenament cu greutăți

Cum sunt clasificate exercițiile de antrenament cu greutăți? O modalitate obișnuită este modul în care un anumit exercițiu vă antrenează corpul și ce grupe de mușchi sunt utilizate. Acestea fiind spuse, exercițiile sunt împărțite în două grupuri:

1. Exerciții compuse
2. Exerciții de izolare

Exercițiile compuse necesită efortul combinat al grupelor musculare și al articulațiilor. De exemplu, scufundările, un exercițiu compus popular, necesită implicarea pieptului, tricepsului și umerilor. În mod similar, tragerile au nevoie de spate și bicepși, lifturile moarte au nevoie de Lanț Posterior, o mare parte din partea inferioară a corpului și partea superioară a corpului și așa mai departe.

Exercițiul de izolare vizează o articulație și un grup muscular specific simultan. Iată câteva exerciții de izolare cu mușchiul pe care îl antrenează. Piept în timpul muștelor înclinate, înclinate sau în declin, umerii în timpul ridicărilor laterale sau frontale, bicepșii în timpul curlurilor bicepsului, tricepsului în timpul extensiilor tricepsului și ischiochimbilor în timpul curlurilor picioarelor.

Avantajele exercițiilor compuse

• Are grijă de dezvoltarea musculară generală și formează o bază de antrenament mai bună.
• Puteți antrena mai mulți mușchi în mai puțin timp.
• Nu trebuie să petreceți mai mult timp în sala de sport și în centrul dvs. de fitness.
• Deoarece sunt implicate mai multe grupuri musculare, puteți dubla greutatea pe care o ridicați.
• Întărește mușchii nucleului și vă ajută să evitați leziunile coloanei vertebrale.

Avantajele exercițiilor de izolare

• Vizează grupuri speciale de mușchi din corp.
• Această formă de exercițiu este ideală pentru părțile corpului care necesită o atenție specială.
• Te ajută să câștigi masă și să crești volumul sesiunilor de antrenament.

Verdictul

Exerciții compuse sau exerciții de izolare?

Când planificați un antrenament, este important să vă stabiliți mai întâi obiectivele în minte. Ce intenționați să realizați? Este funcționalitate sau estetică? Vrei corp de vara sau vrei in schimb sa cresti forta si performanta?

Trebuie să vă înțelegeți obiectivele, deoarece atât exercițiile compuse, cât și cele de izolare funcționează în anumite moduri exclusiv unul pentru celălalt. Va trebui să vii cu o rutine de antrenament bazate pe obiectivul tău de fitness al corpului tău. Antrenorii de la Fit O’ Clock, cea mai bună sală de sport din Raja Park, Jaipur iau notă de fiecare detaliu și te ajută să te angajezi la tipul de exercițiu ideal pentru corpul tău și nevoile acestuia.

Așadar, dacă doriți să construiți mușchii sau să vă tonifiați brațele sau să lucrați pe anumite zone ale corpului, exercițiile de izolare sunt ceea ce ar trebui să luați în considerare. Dar, dacă vă concentrați pe mușchii corpului superior, exercițiile compuse sunt calea de urmat.

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news