Deschideți fascia și alte sfaturi de exerciții

Întinderea fasciei poate fi un aditiv excelent pentru orice rutină de antrenament. Încă studiem știința din spatele fasciei și modul în care aceasta afectează antrenamentele noastre. Puteți încorpora orice exercițiu într-o rutină de antrenament care vă va lucra fascia. Mai jos este o listă cu unele dintre cele mai bune exerciții pentru a vă întinde fascia. Puteți adăuga oricare dintre acestea în rutina de antrenament pentru a vă lucra fascia.

Crunches- Când faci un crunch bun, îți folosești mușchii secțiunii mediane pe tot corpul. De asemenea, un crunch bun poate antrena mușchii abdomenului pentru o lungă perioadă de timp.

Leagăne cu minge medicinală/trambulină – Minge medicinală este grozavă pentru că poți viza diferite părți ale corpului tău. Când faci un leagăn cu minge medicinală, poți viza spatele trunchiului superior și, de asemenea, partea din față a trunchiului inferior. Când faci un leagăn de trambuline, îți țintiști mușchii de bază. Sunt exerciții pe care le poți face oricând și care pot antrena mușchii trunchiului inferior.

Puteți găsi, de asemenea, alte exerciții bune pentru a vă întinde fascia și echipamente. Majoritatea echipamentelor pentru rularea fasciei vor avea un ghid cu el, așa că este foarte ușor de înțeles și de urmat.

* Rutină de antrenament Pilates: La fel ca mingea medicinală, vă puteți folosi rutina Pilates pentru a vă viza fascia. Pilates se poate face în camera de zi sau într-o sală de sport. Cu pilates poți face o răsucire abdominală sau o înclinare pelviană. Cu această rutină îți exersezi secțiunea mediană cu mâinile sau picioarele. De asemenea, puteți folosi benzile de fitness pilates pentru a ajuta la această rutină. De asemenea, puteți face această rutină cu mingea de gimnastică.

Puteți folosi echipamente de gimnastică, cum ar fi mingea de stabilitate sau mingea medicinală pentru înclinarea pelviană. Și puteți folosi, de asemenea, o rolă fascia de bună calitate.

Vă enumerez câteva exerciții pe care le consider foarte bune pentru a vă întinde fascia și vă vor antrena mușchii inferiori ai trunchiului. Puteți folosi aceste exerciții atunci când sunteți acasă sau la sală. De asemenea, aceste exerciții le poți folosi chiar și atunci când nu te afli încă într-o sală de sport. Când te antrenezi cu aceste exerciții, ar trebui să fii sigur că mușchii tăi sunt încălziți înainte de a începe să faci antrenamentul obișnuit.

RamoNews
GetyNews
ReckoNews news news