. .

Recenzia cărții Cine este acolo de Dimas Rio

Oferind fanilor de groază o combinație alfabetizată de povești scurte, dar creativ, țesute cu o înclinație supranaturală, Who’s There? de autorul Dimas Rio face bine să stimuleze imaginația cu colecția sa de pantaloni scurți eclectici, centrați pe cultura asiatică, fiecare cu siguranță va stârni interesul și va furnica coloana vertebrală.

În primul rând, autorul Dimas amăgește cititorul cu o povestire solidă cu povestirea din titlu, Cine este acolo? care este și preferatul meu personal. Această poveste bine șlefuită îl aduce pe cititor într-o călătorie înfiorătoare prin conștiința plină de vinovăție a unui bărbat alcoolic, dependent de droguri și deosebit de egocentric al cărui psihic întunecat îl duce în îmbrățișarea rece și umedă a logodnicului său.

Continuing the chills este povestea 2, intitulată At Dusk, în cadrul căreia un reporter al unei reviste de liceu se angajează într-o misiune de a intervieva un celebru scriitor de mistere care împărtășește povestea supremă cu fantome captivului său și publicului său serios, dar nebănuitor.

În continuare, povestea 3 Rătăcirea se încurcă cu groază, în timp ce un amant uitat vine din mormânt pentru a-l vizita aducând pedeapsa în roșu.

Apoi povestea 4 The Voice Canal, atinge inima, pe măsură ce granița dintre realitate și supranatural se estompează atunci când dragostea menține deschise liniile de comunicare pentru scurt timp între un tată decedat și fiul său îndoliat.

Și nu în ultimul rând, povestea 5 The Forest Protector, are o mamă și un fiu abuzați să lase în urmă un trecut nefericit și brutal, cu mama aruncându-și ochii către un viitor incert, dar cu o perspectivă reînnoită cu privire la natura umanității și datoria ei de o mamă protectoare.

În total, Who’s There aduce o lectură satisfăcătoare de întunecată, terifiantă și chiar melancolică, care va ține hackles-ul. Un plus interesant la unele povești este includerea de versuri poetice intrigant de înfiorătoare, care fac bine să adauge combustibil scurtmetrajelor de groază deja coerente. O persoană alfabetizată care se îndreaptă spre horror-ul asiatic, cele cinci povești incluse în această compilație nu numai că înfățișează povești, prezentând elemente ale culturii supranaturale indoneziene, care strălucește prin abilitățile adepte ale autorului Dimas de a povesti, realizate cu detalii definitorii scenei, răsturnări bine trasate și se transformă în poveste care ține cititorul fascinat pe parcursul lecturii. De asemenea, îmbunătățind și mai mult lectura este perspectiva terorii care provine dintr-o altă cultură, oferind o abordare unică a scenariilor care provoacă frică, care, în general, au făcut bine să facă lectura deosebit de captivantă.

În cele din urmă, ceea ce atrage atenția în Who’s There este acumularea din ce în ce mai înfiorătoare de tensiune și teroare de-a lungul fiecărei povești din întreaga carte, iar dacă vă place să vă instalați pentru o colecție emoționantă de scurtmetraje înfricoșătoare satisfăcătoare, atunci cu siguranță această carte ar trebui să fie următoarea lista dvs. de „doriți să citiți”.