. .

Peste tot există semne – recenzie de carte despre semnalizare

Semnele sunt o formă de comunicare în societatea și civilizația noastră, ne avertizează, ne alertează și ne ajută să fim ferite de rău. Ele ajută la navigarea și la simplificarea vieții noastre, ei bine, dacă sunt făcute corect. Dacă nu, ele pot cauza probleme, trimițându-ne în direcția greșită, punându-ne să ne uităm la ei prea mult timp, ceea ce provoacă provocări la conducere, mersul pe bicicletă sau manevrarea către banda sau destinația dorită, contează, gândiți-vă doar la asta.

Gândiți-vă la structurile de parcare, indicatoarele pentru lifturi, băi, alimente sau directoare de birouri. Ce zici de semnele cu sigla corporativă, săgețile de acces și timpul necesar pentru a citi un semn și apoi acționa pe baza acelei informații în timp ce conduci pe autostradă?

Există o mulțime de planificare și proiectare care intră în semnalizare, mult mai mult decât credeți, și acest lucru mi-a fost inițial adus în atenție la Think Tank-ul nostru online de unul dintre membrii noștri vizitatori, care mi-a recomandat această carte foarte bună pentru citește – numele cărții este:

„Semnarea arhitecturală și grafică”, de John Follis și Dave Hammer, publicat de Architectural Press Ltd., Londra, 1979, pp. 232, ISBN: 0-85139-060-9.

Unul dintre autori, John Follis, a creat semnalizarea pentru Bicentenarul Los Angeles și pentru Disney World și a fost un pionier major în schimbările revoluționare din industrie. David Hammer a lucrat cu Sears, Bank of America și multe alte corporații de top, proiectând toate semnalizările clădirilor și un fotograf incredibil.

Ce carte grozavă într-adevăr, cu informații și luarea în considerare a factorilor umani reali implicați în semnalizare, limbaj și timpul de descifrat în timp ce conduceți sau vă deplasați. Există, de asemenea, analiza proiectelor și subiecte de planificare discutate și dezbătute. Se vorbește și despre fabricație și materiale, precum și despre longevitate. Există exemple de la peste 25 de designeri de sisteme moderne de semnalizare. Cum funcționează utilizarea simbolurilor comune, alfabetul și pentru spitale (H), parcare (P) sau aeroport (A).

Acum, aceasta este o carte ilustrată mare, iar autorii au scris lucrări de cercetare și au studiat nenumărate altele. Deși a fost scris și produs în urmă cu peste 30 de ani, ne oferă tuturor o verificare a realității și a istoriei, este uimitor câte exemple în această carte și ideile sunt comune astăzi, mă refer la conceptele semnelor pentru viitor din această carte. fi văzut peste tot în Europa, China, Australia, America de Sud, SUA, Canada, Mexic și peste tot în Orientul Mijlociu și continentul african.

Veți învăța despre tipografie, probleme culturale care trebuie luate în considerare în design și utilizarea fonturilor și despre modul în care asociațiile și industriile trebuie să colaboreze pentru a standardiza. Cum UE, SUA și alte națiuni învecinate trebuie să lucreze împreună pentru a crea coerență și se vorbește despre plățile de redevențe pentru designeri și despre utilizarea simbolurilor internaționale. Aflați cum să implementați, să proiectați și să supravegheați un proiect mare cu semne care acoperă multe sectoare, națiuni și industrii.