. .

Există câteva exerciții excelente de gimnastică de luat în considerare

O gimnastă poate arăta elegantă și grațioasă, dar mișcările lor sunt rezultatul multor timp petrecut antrenamentului. Ei au nevoie de timp pentru a finaliza o varietate de forme diferite de exerciții pentru a-i ajuta să devină puternici și în formă. De asemenea, ei învață să-și controleze corpul și mintea, astfel încât să își poată controla viteza mișcărilor.

Exercițiile de condiționare sunt o parte foarte importantă din fitness pentru cei implicați în gimnastică. Nu numai că se potrivesc de la ei, dar îi ajută să-și crească nivelul de rezistență generală. Acest lucru este important atunci când se efectuează o rutină de gimnastică. Majoritatea gimnastelor cred totuși că aceasta este partea distractivă a antrenamentului și a face ceea ce le place.

Paralele ajută la creșterea forței în picioare și coapse. În același timp, ele ajută la dezvoltarea unui echilibru mai bun. Acest lucru îi poate ajuta, de asemenea, să poată sări mai sus, ceea ce, la rândul său, îi aduce unei gimnaste mai multe puncte în competițiile lor. Alergarea și săritul în cerc ajută la întărirea acestor mușchi. De asemenea, crește nivelul general de agilitate.

Este importantă dezvoltarea unui antrenament care să permită exercitarea tuturor grupelor musculare. O gimnastă nu poate avea doar mușchi puternici într-o zonă și nu în restul. Indiferent de tipurile de evenimente la care participă, nucleul general al corpului trebuie să fie foarte puternic. Acest lucru poate fi realizat doar cu un antrenament complet.

Pentru partea superioară a corpului, există câteva exerciții excelente la care iau parte gimnastele. Atât scufundarea inelului, cât și creșterea musculară lucrează mai multe grupuri de mușchi simultan. Acest lucru ajută la obținerea unor rezultate grozave fără a fi nevoie să faceți trei formate diferite de exerciții pentru diferiții mușchi ai tricepsului, umerilor și spatelui.

Înclinațiile inelare implică dezvoltarea forței superioare a corpului, deoarece brațele trebuie să poată susține corpul. Odată ce elementul de bază al acestuia este completat, o persoană poate practica diferite mișcări. De exemplu, mișcarea corpului în sus până la talie și extinderea spre exterior.

Dips-urile musculare pot fi, de asemenea, utile, dar numai după ce dips-urile inelelor au fost stăpânite. Ele permit corpului să se miște într-un mod care încordează mușchii și ajută la dezvoltarea forței de la miez spre exterior.

Cel mai bine este să începeți exercițiile de învățare pentru gimnastică sub supravegherea unui antrenor atunci când este posibil. Majoritatea comunităților oferă anumite tipuri de cursuri de gimnastică. Multe studiouri de dans fac de asemenea. Este important să înveți mai întâi exercițiile de bază, astfel încât să ai ceva pe care să continui să construiești. Provocarea va fi acolo, dar asta face parte din distracție – să vezi cât de mult se dezvoltă abilitățile tale în timp.