. . .

Super Putere de Seducție – O recenzie – Nu este ceea ce crezi

Va trebui să spun că la prima vedere am fost puțin dezactivat de Super Seduction Power. Numele m-a dezamăgit de la început și m-am grăbit să resping seria de cărți ca fiind aceeași nebunie pe care noi toți l-am citit în speranța de a încerca să păcălim, să manipulăm sau să constrângem în alt mod prietenele noastre, soțiile, fostele prietene, fostele soții și orice altă femeie cu care avem de-a face pentru a ne îndeplini dorința, a deveni atrași de noi sau pur și simplu să se înțeleagă cu noi… dacă am putea doar să învățăm „codul secret” care ne-ar spune ce face femeile știm doar că viața noastră ar fi mult mai ușoară. Dacă am putea să ne dăm seama cum cred ei că nu am părea atât de neștii pentru femei sau că nu am părea atât de pierduți când stăm acolo cu „aspectul căpriorului în faruri” când ne confruntăm cu o întrebare simplă de genul „Ma face asta arata gras?”

După ce l-am cercetat pe autor, CR James, am descoperit că este un tip normal la fel ca mine. Avea o slujbă normală plictisitoare ca mine și avea aceleași probleme cu femeile pe care păream să le am de-a lungul vieții… femei care erau calde și reci… unele femei erau înnebunite după mine în timp ce altele nu mi-au dat. ora… și aceleași probleme de relație care m-au afectat de-a lungul anilor. Diferența dintre mine și domnul James este că și-a luat abilitățile și cunoștințele ca matematician și statistician și le-a folosit și a creat o foaie de parcurs pe care băieții ca noi ar putea să o folosească pentru a „avea un indiciu” despre ceea ce transformă o anumită femeie. și ceea ce pare să o stingă.

Această carte nu este un „glonț magic” care îți va oferi o listă de versuri de deschidere banale sau un scenariu despre ce să spui pentru a determina în mod misterios o femeie să devină atrasă de tine. Nu este un fel de plan de joc pentru a păcăli pentru a manipula femeile sau a le hipnotiza. Materialele, așa cum sunt prezentate, sunt pur și simplu o explicație logică a modului în care ființele umane masculine și feminine interacționează într-o relație intimă și ceea ce mulți bărbați fac fără să știe pentru a distruge acea intimitate. Mai important, ceea ce este explicat este un ghid amănunțit, ușor de înțeles și util pentru ceea ce trebuie făcut pentru a ajuta la promovarea unui mediu în care femeia pe care o iubești se va simți mai intim. Pe scurt, această carte speră să te ajute să ieși din drumul tău. Speră să vă ajute să puteți nu numai să ascultați CUVintele ei, ci și sensul din spatele acestor cuvinte. Speră să vă învețe cum să înțelegeți cum comunică femeile la un cu totul alt nivel și cum ați putea înțelege această comunicare.

În general, am găsit cartea de 150 de pagini și cărțile bonus suplimentare foarte iluminatoare. Nu a fost deloc asemănător cu ceea ce credeam că va fi și mă bucur că am înțeles titlul cărții și am găsit o resursă care mi-a deschis o lume cu totul nouă și m-a ajutat să înțeleg mai bine sex opus.