. . .

Gândește-te ca un miliardar, devii miliardar – Recenzie de carte

Subiectul banilor, în unele cercuri, este un subiect pe care majoritatea pastorilor preferă să nu-l discute cu enoriașii lor. Cred că aceasta este o greșeală. Acest subiect ar trebui discutat din când în când. Nu pentru a promova lăcomia sau lumească, ci pentru a încuraja isprăvnicia în viața credinciosului.

Hristos a vorbit despre bani mai mult decât orice alt subiect în timpul slujirii sale pământești. Mai mult decât Iubire, rău, sacrificiu etc. Deci, de ce echivalăm bogat cu răul și sărăcia cu evlavia? Această carte este una care oferă câteva puncte de vedere biblice despre cum trebuie să ne gândim la bani și cum trebuie să folosim banii. În timp ce promovează o viziune echilibrată în abordarea proprie față de bani, autorul nu cere cititorilor săi să fie lumești pentru a obține libertatea financiară și a crește valoarea netă. Dimpotrivă, autorul subliniază că trebuie să ne punem pe mintea lui Hristos pentru a avea o abordare evlavioasă a banilor.

Scopul autorului, cred, nu este ca cititorul să-și dorească să devină miliardar. Cu toate acestea, cred că scopul aici este de a schimba gândirea cuiva în chestiuni legate de bani, persistență, credință, administrarea evlavioasă a resurselor cuiva, etica muncii și gestionarea timpului cu o viziune către Dumnezeu. Și făcând aceste lucruri, veți culege, în acest proces al acestei schimbări, răsplata de a deveni un individ stabil din punct de vedere financiar, care Îl glorific pe Dumnezeu în administrarea banilor.

De asemenea, am crezut că registrul de lucru din spatele cărții oferă câteva instrumente utile despre:

• Viziunea personală
  • Bugetarea
  • Responsabilitate personală
  • Referințe biblice care schimbă mintea
  • Disciplina
  • Sfaturi despre cum să obțineți un credit bun
  • Recompensele și construirea unei foi de parcurs către economii
  • De gestionare a timpului
  • Și altele

Concluzia mea este că această carte este o lectură bună pentru laici, inclusiv pentru persoane singure și căsătorite, adolescenți, lideri de biserici, administratori non-profit, directori și lideri de corporații.

Pentru recenzii despre alte cărți, vizitați Christian Business Ethics – Book Reviews