. . .

Când faceți smoothie-uri pentru micul dejun, iată câteva lucruri la care să vă gândiți

Pentru vremea mai caldă de vară, cu toții ne dorim să arătăm grozav într-o pereche de pantaloni scurți sau un costum de baie. Cel mai bun lucru de făcut este să-ți începi ziua cu un mic dejun sănătos, dar cei mai mulți dintre noi nu au timp să gătească unul, așa că căutăm alternative sănătoase și rapide. Smoothi-urile sunt o modalitate excelentă de a-ți începe ziua, deoarece poți avea fructele, verdețurile și proteinele într-un smoothie. Dar, vrei să ai un smoothie maker care îți va oferi un smoothie fin, cremos și delicios.

Ai de gând să faci un smoothie pentru întreaga ta familie sau doar pentru tine? Există o varietate de dimensiuni de aparate pentru smoothie; unele vor face doar suficient pentru o persoană, iar altele vor fi suficient de mari pentru a face smoothie-uri pentru întreaga familie. Dacă doriți să luați un aparat de preparare pentru smoothie la lucru, astfel încât să puteți face unul puțin mai târziu, ar putea fi unul mai mic. Indiferent de cât de mult faci, vei dori ca aparatul tău de preparare pentru smoothie să aibă o bază solidă, fermă, cu un capac bine fixat. Dacă nu ai avut timp să faci un mic dejun, cu siguranță nu vrei să-ți faci timp pentru a curăța mizeria de smoothie.

Alegeți un aparat pentru smoothie care poate amesteca ingrediente congelate, cum ar fi gheața și fructele congelate. Un aparat de fabricare a smoothie-urilor care oferă 500 de wați de putere va face, de obicei, trucul de a amesteca ingredientele. Nu este nimic mai rău decât să încerci să bei un smoothie cu bulgări dintr-un piure parțial de legume și fructe amestecate cu bucăți de gheață. Uneori s-ar putea să doriți să alegeți un fruct proaspăt când sunt în sezon pentru un gust mai satisfăcător. Include cu siguranță o banană în smoothie-ul tău, deoarece acestea au nutrienți cheie, cum ar fi fibre, vitamina B-6 și potasiu. Puteți adăuga iaurt simplu și lapte degresat pentru a-l face puțin mai fluid. O altă alternativă ar fi soia la laptele de migdale. Încercați să evitați sucurile de fructe din cauza caloriilor pe care le adaugă; va fi suficientă aromă de fructe în fructele pe care le alegeți. Lamele ar trebui să fie dintr-un metal puternic, capabil să amestece totul într-un smoothie cu gust grozav, fără bucăți și bulgări.

Adăugați pudra de proteine ​​preferată pentru o nutriție suplimentară; aroma de vanilie funcționează bine pentru că nu învinge gustul fructat. Proteina este cea care ține „foamea” la distanță între mese. Adăugarea unei pudre proteice îți va da un impuls și va da longevitate smoothie-ului tău pentru micul dejun, astfel încât să nu ajungi la gogoașa glazurată cu zahăr din sala de pauză la serviciu.

Unele aparate de preparare pentru smoothie vor avea viteze variabile, astfel încât să puteți începe procesul de amestecare încet și apoi să adăugați mai multă viteză odată ce ingredientele sunt amestecate. Unii au chiar și un cronometru pe care îl puteți seta pentru a opri aparatul pentru smoothie odată ce acesta a atins consistența dorită.

Bucurați-vă!