. .

Think Tanks de matematică și fizică – Care este cea mai bună dimensiune a grupului?

Știai că multe dintre cele mai influente think tank-uri din lume se referă la analiza matematică implicată în rezolvarea problemelor? Într-adevăr, aceste grupuri de reflecție folosesc ecuații matematice pentru a găsi cea mai potrivită soluție la provocările majore economice, militare, energetice și de infrastructură cu care se confruntă omenirea. De ce întrebi asta? Ei bine, are foarte mult de-a face cu a ajunge la o concluzie fără a face o greșeală și a stivui pachetul în favoarea ta pe baza probabilității unui rezultat pozitiv.

Desigur, pentru a face acest lucru, mai întâi trebuie să știți ce ecuații matematice să utilizați. Dar asta necesită un tip complet diferit de think tank. Este nevoie de un think-tank care se referă la matematică și nu la problemele date. Cu alte cuvinte, trebuie să dezvoltați mai întâi matematica potrivită, înainte de a putea rezolva ceva. Prin urmare, dacă un grup de indivizi încearcă să vină cu cea mai bună soluție, ei s-ar referi mai întâi la brațul de matematică al grupului pentru a le oferi baza analitică adecvată.

Așadar, nu este atât de ușor să ajut pe cineva să determine care este dimensiunea unui grup de gândire a fizicii sau matematicii? Ei bine, se pare că trebuie să ne referim la grupul în sine și să calculăm care ar putea fi grupul de cea mai bună dimensiune pentru acea zonă a științei. Se dovedește că există o ecuație matematică care determină cea mai bună dimensiune pentru un grup de inteligență matematică. Nu e interesant? Și credeți sau nu, statistic s-a dovedit că dimensiunea acestor grupuri contează mai mult decât ați putea crede vreodată.

De fapt, a existat un articol interesant publicat recent în Physics World, scris de editorul de știri Michael Banks, care a fost intitulat; „De ce 13 și 25 sunt numere magice pentru fizicieni” și postat online pe 9 iunie 2011. Articolul explica că există de fapt o bază matematică pentru eficiența succesului în grupurile de fizică experimentală și think tank-urile matematice. Vedeți dacă grupul este prea mic, tinde să nu existe mari descoperiri, dar dacă este prea mare, personalitățile, ego-urile și dezbaterile ocupă prea mult timp și se va face mai puțin, uneori nu se face nimic. Articolul precizează;

„Doi fizicieni au cuantificat, pentru prima dată, modul în care dimensiunea tot mai mare a grupurilor de cercetare în fizică afectează calitatea lucrării pe care o poate produce. Ei ajung la concluzia că cea mai bună dimensiune a grupului pentru fizicienii experimentali este de aproximativ 25 de cercetători, în timp ce în fizica teoretică numărul este 13. Adăugarea mai multor cercetători la grup peste aceste dimensiuni nu are ca rezultat o creștere a calității cercetării.”

Zilele trecute, vorbeam cu un profesor de facultate care lucra la o lucrare de cercetare care ar putea revoluționa matematica umană și ar putea introduce câteva forme geometrice destul de interesante ca bază pentru calcularea problemelor de calcul cuantic și, de asemenea, pentru rezolvarea unor dovezi matematice care au fost considerate aproape imposibil de realizat. dovedeste pana acum. Într-adevăr, poate chiar să vină cu nenumărate dovezi noi și să lanseze o ramură cu totul nouă a matematicii. Discuând cu el acest concept complet intrigant, am stabilit că avem nevoie de un think tank special pentru a face acest lucru.

În acest studiu de caz, are sens să găsim 13 dintre cei mai buni oameni de știință în matematică analitică, dacă într-adevăr ne așteptăm ca proiectul să fie viabil și să venim cu soluții adecvate. În orice caz, sper că vă rog să luați în considerare importanța matematicii în buna funcționare a civilizației noastre. Gândește-te la asta.