kerassentials protetox protetox prodentim . .

Salad Bling – Cum să însufleți salate plictisitoare cu semințe, verdețuri și multe altele

Dacă cumperi salată verde, în loc de salată cu frunze, atunci nu e de mirare că salatele tale sunt plictisitoare. Salata verde este bună, dar ați obține la fel de multă valoare nutritivă dacă ați avea doar un pahar cu apă. Nu, ceea ce ai nevoie este ceva care să trezească acele papile gustative. Să începem cu puțină picătură grosieră în salată verde și verdeață.

În SUA, salata verde sunt grupate în general într-una din cele patru categorii: butterheads, crispheads sau icebergs, salata verde și romaine sau cos. Niciuna dintre acestea nu trebuie confundată cu verdețurile, care sunt frunze de plante comestibile. Soiurile Butterhead, cum ar fi salata Bibb și Boston, au capete mici, rotunde, libere, cu frunze dulci, verde pal. Crispheads sau aisbergurile sunt mai mari, mai compacte și foarte sărace în nutrienți. Dar sunt atractive pentru distribuitori, deoarece sunt rezistente la ofilire. În contrast, salatele cu frunze sunt mai închise la culoare, au mai multe vitamine, sunt mai aromate și se strică mai repede. Salata romana are frunzele verde inchis la exterior si cele mai deschise in interior. Au un gust ușor amar și o textură crocantă.

Mulți ignoră secțiunea de verdeață de la băcănie, pentru că nu știu ce să facă cu ele. Verdeturile provin din guliză, cicoare, păpădie, muștar și napi și sunt bogate în nutrienți și aromă. Le puteți fierbe în apă clocotită timp de zece minute, le puteți fierbe la abur sau pur și simplu le puteți mânca crude. Încercați porții mici dacă nu sunteți familiarizat cu aromele. Dacă vă plac picante și alte sosuri calde, veți iubi verdețurile picante pentru ceea ce pot face pentru a vă înviora salata.

Deci, deși legumele tale verzi de bază sunt gata de plecare, cum de te simți încă puțin copleșit? O modalitate de a adăuga culoare și textura unei salate este să adăugați alte legume. Ce zici de un ardei gras galben sau rosu, plin de vitamina C? Aruncă câteva bucăți de conopidă și acum culoarea începe să facă felul de mâncare să pară mult mai atrăgător. Dar ești o persoană cu carne și cartofi. Unde este proteina?

Nu există nicio lege care să spună că nu poți adăuga carne într-o salată. Dacă aveți un grătar, gătiți niște pui pentru a-l pune deasupra salatei sau pentru a le mânca în lateral. Fasolea este o altă sursă excelentă de proteine ​​și este sățioasă. Fasolea mare de nord, rinichi și lima sunt alegeri grozave. Proteinele pot fi obținute și din nuci. Încearcă niște migdale crocante.

Scotociți în condimente și vedeți ce este acolo. Ce zici de niște măsline, roșii uscate la soare sau inimioare de anghinare pentru a adăuga puțină aroma? Uită-te în dulapul tău cu condimente. Nu vă fie teamă să presărați niște semințe în salată. Susanul, feniculul, macul, mararul, anasonul sau floarea soarelui sunt alegeri excelente pline de vitamine. Alegeți unul și vedeți cum vă place. Ține minte, ai promis că vei folosi puțină imaginație.