kerassentials protetox protetox prodentim . .

Nu vă gândiți la lovitura de golf, simțiți-o

Unul dintre cele mai grele lucruri pentru sportivi din orice sport este să ia ceea ce li se spune despre modalitățile de a realiza ceva și să-l transfere în ceea ce numim „simțire”. Suntem învățați să facem o serie de acțiuni pentru a finaliza un swing de golf și apoi, pe măsură ce învățăm acel swing, ne gândim la drumul prin el. Jocul de golf ar putea fi mai dur în acest sens decât, să spunem, un trăgător de baschet căruia nu i se dă timp să se gândească. Uneori cred că jucătorii de golf s-ar descurca mai bine dacă ar avea o limită scurtă de timp pentru loviturile lor.

Mulți dintre noi, care am jucat golf pentru o vreme, am experimentat acel sentiment de a simți lovitura. Se întâmplă de obicei atunci când începem să jucăm bine și ne gândim la terenul de golf și lăsăm leagănul de golf să aibă grijă de la sine. Atunci intrăm în „zonă” și lovim mingea mai bine ca niciodată. Apoi, invariabil, ceva mic merge prost și începem să ne analizăm din nou swing-ul. Întrebarea atunci: există vreo modalitate prin care putem ajunge mai des în acea zonă și rămâne acolo?

Primul lucru de făcut este să ai o schimbare de atitudine. Încearcă să nu fii prea analitic pe teren când vine vorba de swing-ul tău de golf. Salvează analiza pentru gestionarea cursului atunci când joci, pentru că atunci când te gândești la navigarea corectă pe curs, există într-adevăr suficient pentru a te ține ocupat. Încercați să nu vă gândiți nici măcar la leagăn când jucați cursul; lăsați analiza swing-ului în zona de practică.

Am găsit două abordări când pe terenul de golf încerc să te fac să simți leagănul. Majoritatea oamenilor o fac atunci când se adresează mingii. După ce aliniați lovitura din spatele mingii, treceți la aproximativ un picior mai departe de minge și faceți exercițiul complet. Concentrarea ar trebui să fie doar pe un singur lucru: realizarea unui contact solid cu mingea. După ce ați terminat, treceți la minge și repetați același leagăn, adăugând sau luând nimic și gândindu-vă la nimic altceva decât la contactul solid cu mingea.

Folosesc o abordare puțin diferită, care nu implică leagănul de practică. Când aliniez lovitura din spatele mingii, vizualizez doar făcând contact solid pe minge. Las toate celelalte lucruri, cum ar fi take away, balansarea spatelui, acțiunea șoldului și continuarea memoriei musculare. Cei mai mulți dintre noi am balansat un club de golf de mii de ori, așa că de ce va fi necesar să-i mai dăm un memento? Pur și simplu va împiedica ceea ce corpul știe cu adevărat să facă în mod natural. Nu că asta va funcționa întotdeauna, dar ne face să ne întoarcem acolo pentru a încerca.