kerassentials protetox protetox prodentim . .

Ce este "Prosperitate" Gândirea și cum gândesc așa?

Definiția din dicționarul Google a prosperității este „starea de a fi prosper”. Sinonimele enumerate cu definiția includ profitabilitate, bogăție, bogăție, opulență, lux, viață bună, lapte și miere, (bună) noroc, ușurință, belșug, confort, siguranță, bunăstare, de exemplu, „ea merită toate prosperitatea de care se bucură acum”.

În timp ce definițiile și multe din societate folosesc „prosperitatea” ca referință la bogățiile și câștigurile financiare. Există o școală de gândire similară care lărgește cadrul de prosperitate pentru a nu fi doar „prosper” financiar, ci pentru a include un mod de a fi, numit „gândire sau mentalitate de prosperitate”. Este vorba despre capacitatea de a-ți vedea întreaga viață printr-o lentilă a prosperității în gândirea ta. Acest lucru este semnificativ deoarece cercetările au arătat că marea majoritate a gândirii umane este negativă, ceea ce este opusul gândirii de prosperitate. Există o varietate de cercetări care arată că gândirea negativă este mai naturală ființei umane, ceea ce ar însemna prosperitate/gândire pozitivă, iar gândirea nu este naturală ființei umane.

– 80% gânduri umane pe zi sunt negative (2)

– atitudinile noastre sunt mai puternic influențate de veștile proaste decât de cele bune (3)

– în dicționarul englez, 62% sunt cuvinte emoționale negative față de doar 32% cuvinte pozitive (4)

– 75-98% dintre bolile psihice și fizice provin din viața noastră de gândire! (1)

În anii mei de studiu, de învățare și de lucru în creștere și dezvoltare personală, psihologie, consiliere și coaching, există câteva concepte care ajung la vârf pentru a vă ajuta să vă mutați gândirea către o minte mai prosperă. Valoarea acestui lucru nu este numai pozitivă pentru starea ta de spirit și bunăstarea interioară, ci te afectează fizic și se răspândește în restul vieții tale (acțiuni și atracție). Unii ar putea considera că subiectul psihologiei pozitive se simte „pufos”, „gândire roz” sau nerealist, totuși, atunci când oamenii se trezesc înconjurați de negativitate, deprimați, blocați și luptă constant cu „funks”, aceste practici simple le pot schimba viața.

Deși simple, pe de o parte, acestea sunt „practici” cu mai multe fațete de dezvoltat și de stăpânit în viața ta. Există cărți care aprofundează subiectul, dar, de dragul introducerii, iată trei componente pe care le-am găsit că sunt cheia pentru dezvoltarea și creșterea minții tale prospere.

1. Creștere sau gândire fixă. Pentru a avea o minte prosperă – vrei să ai GANDIRE DE CREȘTERE vs. GÂNDIRE FIXĂ. Acest concept este predat mai frecvent în lumea academică și educațională, cu toate acestea, este o bază a învățării și un mod de bază de gândire, de învățare și de creștere care se aplică întregii noastre vieți. Mindsetworks este un site care explică originea acestui concept. Dr. Carol Dweck, profesor la Stanford, a studiat mii de copii și a inventat termenul de mentalitate „fixă” și „de creștere” pentru a descrie convingerile fundamentale pe care oamenii le au despre învățare și inteligență. Când elevii au fost încurajați în gândirea de dezvoltare („învățarea este scopul meu”, „efortul mă face mai puternic”), scorurile și rezultatele lor s-au îmbunătățit. În schimb, cei care au gândire fixă, se concentrează pe limitările lor și pot fi chiar o victimă a abilităților și talentelor pe care cred că le dețin sau nu, fără niciun control pentru a se îmbunătăți. Acesta este un YouTube grozav pentru a explica cum funcționează: https://www.youtube.com/watch?v=75GFzikmRY0

2. Abundență vs. Pentru a avea o mentalitate de prosperitate, uită-te la ce ESTE POSIBIL vs. ce NU ESTE POSIBIL. Abundența spune că este suficient și este o mulțime, are încredere că orice este are perfecțiune. Creează mulțumire și încredere de acceptare pentru a vedea valoarea și beneficiile a ceea ce este. Lipsa se concentrează pe ceea ce nu avem și că nu este suficient. Creează o teamă de lipsă și generează o panică de luat sau de primit pentru că nu va fi suficient sau s-ar putea să nu am suficient. Din cauza cablajului uman natural negativ, este firesc să vedem lumea și viața din perspectiva sacristiei. De exemplu, doi copii împart și se gândesc, dacă nu primesc jucăria pe care o vreau acum, s-ar putea să nu o primesc. Ca adult, dacă nu obții un loc de muncă pentru care aplici, grijile de lipsă, nu voi obține un loc de muncă sau am făcut prost. Diferența este o mentalitate de abundență, care are asemănări sau se suprapune cu mentalitatea de creștere, care o vede diferit. Abundența știe că voi avea timp cu jucăria cândva. Abundența știe că dacă continui să încerc, voi obține jobul potrivit la momentul potrivit. Pentru mine, abundența vs lipsa înseamnă încredere vs frică.

3. Dez atașament vs. atașament. În cele din urmă, dezatasarea este abilitatea de a lăsa ceva să plece și, dacă este menit să fie, se va întoarce. Atașamentul este un mod de a vedea, a gândi și a face ceva. De obicei, atașamentul este atașat de drumul meu. Am o idee preconcepută despre cum trebuie să meargă și să arate și dacă nu se întâmplă așa, o văd ca un eșec. Dezlegarea stabilește obiective și are viziuni, dar este deschis la modul în care lucrurile ar putea evolua sau se derulează. Asta nu înseamnă să devii de la curs sau zece direcții, înseamnă doar să fii flexibil la posibilități și oportunități pe măsură ce acestea se prezintă și să fii suficient de deschis pentru a le recunoaște, deși s-ar putea să nu fi fost ceea ce te așteptai. De exemplu, chiar îți dorești un loc de muncă la Apple, dar nu îl primești. Vi se oferă posibilitatea de a face voluntariat la liceu și de a ajuta cu clubul tech, ceea ce ar fi o oportunitate de a face ceva legat de obiectivul dvs. și de a crea conexiuni care v-ar ajuta să vă atingeți obiectivul în viitor. Adesea, oportunități chiar mai bune decât ne putem imagina că se prezintă. Este vorba despre atitudinea ta.

Gândire de prosperitate = Mindalitate de creștere + Perspectivă de prosperitate + Detașament (ce pot învăța și cum pot crește + ce este posibil și ce pot face + deschis la ceea ce se întâmplă fără reguli, limite sau cerințe privind modul în care evoluează).

O modalitate bună de a-ți testa gândirea este să-ți scrii obiectivele și apoi 5 gânduri despre obiectivele tale. Treceți-i prin filtru și asigurați-vă că sunt orientați spre creștere, au o perspectivă de prosperitate și renunță la atașamente. Dacă gândurile sunt mai fixe, mai puține și atașate, faceți o diagramă T și scrieți perspectiva pozitivă pe cealaltă parte. Puteți începe să vă antrenați gândirea și să schimbați modul în care credeți, gândiți și răspundeți la lume. Beneficiile nu numai că vor aduce mai multă bucurie și energie în viața ta, dar și impactul pe care îl ai asupra celorlalți va fi vizibil și semnificativ.

____

1. Există cercetări asupra creierului asupra modului în care gândirea noastră ne afectează comportamentul, de fapt, Dr. Leaf, un lider în cercetarea creierului uman, spune: „Sunteți ceea ce gândiți: 75-98% din bolile mentale și fizice provin din viața noastră de gândire. !” https://drleaf.com/blog/you-are-what-you-think-75-98-of-mental-and-physical-illnesses-come-from-our-thought-life/

2. „În 2005, Fundația Națională de Știință a publicat un articol privind cercetările despre gândurile umane pe zi. O persoană obișnuită are aproximativ 12.000 până la 60.000 de gânduri pe zi. Dintre acestea, 80% sunt negative și 95% sunt exact aceleași gânduri repetitive ca și cu o zi înainte și aproximativ 80% sunt negative”. Prin credință, speranță și psihologie „80 de gânduri sunt negative… 95 sunt repetitive”

3. & 4. „Paul Rozin și Edward Royzman au arătat în cercetările lor că perspectiva negativă este mai contagioasă decât perspectiva pozitivă. Un studiu realizat de John Cacioppo și colegii săi au arătat că atitudinile noastre sunt mai puternic influențate de veștile proaste decât de cele bune. Alți cercetători au analizat limbajul pentru a studia prejudecățile negative. De exemplu, în dicționarul englez există mai multe cuvinte emoționale negative (62 la sută) decât cuvinte pozitive (32 la sută). (Psihologie astăzi, „Suntem gata să fim pozitivi sau negativi”)