. . .

Cântarea la pian a devenit puțin mai ușoară pentru noi, începătorii – O recenzie de carte

A cânta la pian nu este ușor și, dacă ar fi așa, am fi făcut-o cu toții. A învăța elementele de bază ale cântării la pian nu este chiar atât de greu dacă te vei concentra, dar a cânta bine este dificil și asta necesită o cantitate enormă de practică și muncă grea. Este nevoie de dăruire, perseverență, iar elevul trebuie să continue. Poate ai vrea să înveți pianul? Dacă da, există o carte foarte bună pe care aș dori să ți-o recomand;

„Piano – All the Way”, de William Gillock, publicat de Willis Music Company (publicația #9585), Cincinnati, OH, iar drepturile de autor sunt din 1995.

Aceasta este o carte perfectă pentru cineva care dorește să-și progreseze abilitățile muzicale de bază în cântat la pian și a fost selectată de Festivalurile pentru Juniori ale Federației Naționale a Cluburilor de Muzică și Asociația Națională a Profesorilor de Muzică drept cea mai bună serie de cărți pentru cântatul la pian. . Acest volum special este al doilea din serie.

Fiecare melodie selectată din carte ajută la progresul abilităților pianisților tineri și bătrâni, în timp ce lucrează pentru a perfecționa și a stăpâni arta. Cartea conține, de asemenea, cântece care îl ajută pe cursant să cânte în timp ce cântă, ajutându-l să încorporeze melodiile în memorie și să-l ajute să învețe combinații de taste, perfecționându-și în același timp dexteritatea și abilitățile. Există, de asemenea, planuri de exersare în carte, împreună cu note speciale pentru a ajuta utilizatorul în timp ce încearcă lucruri noi și mai greu să cânte acorduri.

Utilizatorul va învăța despre acordurile rupte, acordurile minore, acordurile majore și secvențierea acordurilor, componente importante pentru stăpânirea pianului. Ei vor învăța despre ascuțiți, naturale și bemol și cum să le aducă la un loc. Dacă sunteți profesor de muzică, există și considerații și sugestii legate de teme. Dacă elevul încă învață să scrie muzica și să o citească, există sesiuni de practică care să-l ajute să facă și asta. Ei vor învăța cum să mențină pulsul și să lucreze cu modele de acorduri și intervale.

Totul din carte este pas cu pas, iar dacă elevul se pierde, poate să se întoarcă și să încerce din nou, și să se bucure de cântând și de cântând până când își înțeleg bine. Cu doar puține instrucțiuni și acest caiet de lucru, un elev se poate învăța singur pe măsură ce merge, cu relativ puțin ajutor.

Din punctul meu de vedere, această serie ieftină este calea potrivită, chiar dacă ești cineva căruia îi place să o joace după ureche și a învățat până acum prin încercare și eroare. Această serie vă va ajuta să faceți bine și să învățați mult mai repede decât oricând. Vă rugăm să luați în considerare toate acestea și să vă gândiți la ele.