. .

Alimente care te fac să crești mai înalt și îmbunătățesc creșterea în înălțime

Dacă te simți mai scund în înălțime decât majoritatea celorlalți din jurul tău, este timpul să acționezi prompt pentru a consuma o dietă plină de proteine, calciu, calorii și aminoacizi. Aceste ingrediente din dietă funcționează pentru a vă schimba metabolismul pentru a îmbunătăți creșterea oaselor și a masei musculare și, astfel, îmbunătățirea creșterii în înălțime. Dacă vă aflați la o vârstă în care creșterea este continuă, dar este într-un ritm lent, aceste elemente din hrana dumneavoastră obișnuită vor accelera asimilarea cartilajului dumneavoastră flexibil pentru a se întinde și a se transforma în oase solide și, în acest proces, pentru a vă crește înălțimea. Dacă aceste cartilaje se întăresc fără a câștiga nicio lungime, corpul tău își pierde potențialul de a câștiga mai multă înălțime. Cu toate acestea, dacă ai trecut de pubertate și ești blocat la o înălțime mai mică decât înălțimea normală la care ai putea crește, ai nevoie de același tip de alimente care te fac să crești mai înalt ca și pentru cei care încă trec prin pubertate și căutând să îmbunătățească creșterea în înălțime.

Există următoarele tipuri de alimente care te fac să crești mai înalt:

  • Laptele de cocos organic, nuca de cocos proaspata si uleiul virgin de nuca de cocos sunt o sursa de grasimi bune de care organismul tau are nevoie. Evitați grăsimile care provoacă obezitate și lenevie pentru a vă face să încetiniți activitățile de rutină.
  • Laptele degresat este o sursă bună de calciu, care este esențială pentru ca oasele tale să crească și să devină puternice. Evitați laptele omogenizat, care este rău.
  • Luați multe legume proaspete precum sparanghel, ciuperci, spanac, broccoli, salată verde, dovlecel, ceapă și roșii. Toate acestea sunt o sursă bună de aminoacizi care vă susțin sistemul imunitar și stimulează metabolismul.
  • Albusul de ouă, puiul, tofu și laptele de soia sunt o sursă bună de proteine ​​care vă fac corpul să crească și să câștige masa musculară.
  • Siropul de arțar organic și mierea crudă sunt cei mai buni îndulcitori care oferă organismului dumneavoastră cantitatea potrivită de calorii. Evitați aspartamul, zaharina și siropul de porumb bogat în fructoză. O cantitate limitată de calorii îți oferă energie pentru a-ți face exercițiile de rutină pentru a crește mai înalt, deoarece nu provoacă obezitate și lenență.

Pe langa cele de mai sus, alte alimente care te fac sa cresti mai inalt includ pudra de coca organica neindulcita, fasolea neagra sau rinichi, nucile tocate, nucile pecan, migdalele si diverse alte nuci.

Puteți îmbunătăți cu ușurință creșterea în înălțime prin includerea articolelor de mai sus în dieta dumneavoastră obișnuită. Toate alimentele de mai sus sunt ușor disponibile în magazine și ar trebui să le păstrați la îndemână în bucătărie.