. .

4 alimente care provoacă constipație și fac mai greu să ieși afară

Anumite alimente provoacă constipație, atunci când sunt luate în porții mari, sau fără un echilibru de alimente bune de „curățare a colonului”. Acesta este un alt exemplu în care cunoașterea este putere. Dacă știți ce alimente ar trebui fie să evitați, fie să reduceți considerabil, veți fi pe cale să vă îngrijiți mai bine colonul. Acesta este încă un alt mod de a vă ajuta corpul să se vindece de numeroasele boli din jurul nostru.

Această listă nu este într-o ordine anume. Gândește-te la ultima ta masă și descoperă modalități inovatoare prin care te poți ajuta să te bucuri de o sănătate mai bună prin alimentele pe care le consumi. Deci, iată lista mea parțială a alimentelor care provoacă constipație.

1. Cartofi: Cartoful este bogat în amidon.

De obicei, mâncăm prea mult atunci când consumăm piure de cartofi, cartofi prăjiți, hash browns și cartofi mix instant. Dacă simțiți că trebuie să aveți cartofi, ar trebui să reduceți cantitatea.

2. Carnea se incadreaza in categoria alimentelor care provoaca constipatie deoarece este mai greu de digerat.

Orice lucru care încetinește procesul digestiv și rămâne în stomac prea mult timp, va provoca constipație. Prea multă carne îți va face asta. Acesta este un alt motiv pentru care carnea și cartofii s-ar putea să nu fie prea bune pentru tine, indiferent de cât de drăguț sună să spui că ești un „tip cu carne și cartofi”.

3. Pâinea este unul dintre vinovați

Pâinea se încadrează în general într-o categorie de alimente cu conținut scăzut de fibre, deoarece în procesare, fibrele naturale au fost îndepărtate. Acest lucru nu este bun. Pizza poate fi delicioasă, dar și ea contribuie la constipație deoarece conține doi dintre principalii vinovați; brânză și pâine. Dacă crezi că trebuie să mănânci pizza, fă-o cu moderație. Cea mai bună pâine este pâinea integrală cu fibre naturale.

4. Pastele: Principala problemă cu pastele este că au mult volum, dar foarte puține fibre.

Acest lucru face mai dificil să treci din corp sub formă de scaun. Băind cel puțin 1,3 litri de apă pe zi, veți ajuta la menținerea scaunului umed, astfel încât să poată fi eliminate cu ușurință prin procesul natural.

Deși aceasta este o listă scurtă de alimente care provoacă constipație, nu înseamnă că nu ar trebui să le consumi? Totuși, dacă o faci, vei avea unele dificultăți. Amintiți-vă că moderația este cheia, împreună cu un amestec bun de legume crude, fructe și nuci.