. . .

De ce este alergarea atât de plină de satisfacții?

După cum mă gândesc, alergarea de trial îmi dă întotdeauna senzația de a fi puțin sălbatică și, probabil, mă aduce cât mai aproape de mama natură (fiind un copil de oraș). Acest sentiment este foarte satisfăcător și îmi dă aceeași bucurie de fiecare dată. Acesta este probabil cel mai mare motiv pentru care îmi place să alerg pe trail.

Iată câteva alte gânduri despre motivul pentru care alergarea pe trail este calea de a alerga:

1. Te murdarești! Trail running te face să simți că ești în viață și chiar îți pune echipamentul la încercare. 2. Trail running-ul îți exersează întregul corp, îți oferă un antrenament de echilibru, iar suprafețele mai moi și variate fac să alergi mai mult și mai des confortabil. 3. Există întotdeauna trasee noi de găsit și de încercat acolo. Fiecare alergare poate fi diferită. 4. Nu aveți nevoie de iPod-uri, dispozitive GPS și monitoare de ritm cardiac pentru exercițiul de alergare.

Trail running înseamnă alergare în pădure, nu stabilirea unui record personal. Nici măcar nu ai nevoie de ceas pentru a ține evidența orei. Doar fugi! Doar ca să știți, există în principal două tipuri diferite de alergare. Geeks ca mine distinge între ceea ce numim trasee tehnice și non-tehnice. Traseele tehnice sunt de obicei înguste, murdare sau pe poteci stâncoase care oferă un pic de provocare alergătorului. Traseele non-tehnice sunt drumuri pavate, pietriș sau pământ pe care, în general, sunt ușor de alergat.

De ce ai nevoie pentru a începe:

– Pantofi: pantofii de drum funcționează bine pentru primele alergări scurte în pădure. Dar în curând vei avea nevoie de o pereche de pantofi de alergare. Pantofi care au o talpă mai puternică, protectoare și mai stabilă decât pantofii de drum obișnuiți.

– Îmbrăcăminte: Ar trebui să alegi haine cu o potrivire strânsă și ceva care să nu te supere să te murdărești sau să te strâng.

– Sticlă de apă: Dacă plănuiți o cursă mai lungă de o oră, trebuie să aduceți ceva de băut. Un favorit printre alergătorii este sticla de apă de mână, care se prinde de mână și are huse suplimentare pentru lucruri precum chei, ID și bare de alimentare. Dar poți folosi și cureaua Camel-back sau pentru sticle. Este important să aveți ambele mâini libere atunci când sunteți la alergare în cazul în care vă împiedicați și cădeți.

– Alte lucruri (avansat): far sau lanternă, prosop, haine de schimb și spray pentru insecte.

6 pași pentru începerea ta în alergare

1. Începeți doar: nu trebuie să vă complicați alergarea, doar găsiți-vă un traseu și începeți să alergați. Desigur, există diferite grupuri locale de drogați de trasee cu care puteți vorbi și poate chiar să alergați împreună. Probabil că vor cunoaște și cele mai bune trasee din zona dvs. și vă vor ajuta să începeți.

2. Încet și ușor: La început s-ar putea să fii frustrat că simți că alergi mai încet decât obișnuiai să faci pe asfalt. Rețineți că atunci când alergați pe trail alergați cu aproximativ 20% mai încet decât de obicei.

3. Puțin diferit Încetiniți și faceți pași scurti și rapizi. Dacă veți găsi trasee frumoase cu dealuri, sărituri, obstacole și mișcări laterale, trebuie să vă scurtați pașii, astfel încât greutatea să fie peste picioare, acest lucru vă permite să reacționați mai rapid și să vă mențineți echilibrul în timpul alergării. .

4. Alergarea cu pas în pădure este cea mai distractivă când uiți de ritm și faci tot ce îți place. Deci, dacă ai chef să mergi pe un deal sau o potecă, e în regulă.

5. Privește în sus Primele două ori când alergi, s-ar putea să-ți reamintești să te uiți puțin mai mult decât faci de obicei când alergi pe asfalt. S-ar putea să pară ciudat, dar dacă alergi pe potecă și privești în jos pe potecă de fiecare dată, îți cam ratezi scopul de a alerga în pădure.

6. Telefon mobil Ar trebui să aduci întotdeauna un telefon mobil atunci când rulezi singur în caz de urgență. De asemenea, ține evidența când începe sezonul de vânătoare și unde nu ar trebui să alergi în această perioadă.